Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. mars 2010

Jeg sendte en ny e-post til Lindoff inkasso




Google Mail - Saksnummer: 15202125.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Saksnummer: 15202125.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 15, 2010 at 12:27 PM




To:
Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>






Hei,

ja, men Larvik kommune vil ikke gjøre det før jeg får meg jobb.

For man må ha fast inntekt, og jeg er arbeidsledig i England.

Men så fort jeg får meg jobb, så skal jeg ordne med gjeldsordning, gjennom gjeldsrådgiver hos Larvik kommune.


Mvh.

Erik Ribsskog


On Mon, Mar 15, 2010 at 9:50 AM, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com> wrote:




Viser til mottatt mail.



Dersom du søker gjeldsordning via Larvik Kommune eller på andre måter vil vi behandle
ditt gjeldsordningsforslag.



Inntil dette er mottatt vil vanlig saksgang fortsette hos oss.



Med vennlig hilsen


Kundesenter


Tel: 31 27 92 80 Fax: 31 27 93 01


E-post: kundesenter@lindorff.com


LINDORFF
-
Confidence in Commerce and Credit


Postboks
283 Skøyen, N-0213 Oslo


Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11
00


www.lindorff.no / www.lindorff.com



** This message including any attachments may




contain confidential and/or privileged information




intended only for the person or entity to which it is




addressed. If you are not the intended recipient




you should delete this message. Any printing, copying,




distribution or other use of this message is strictly




prohibited. If you have received this message in




error, please notify the sender immediately by telephone,




fax or e-mail and delete all copies of this message and




any attachments from your system. Thank you.




Please consider the environment before printing this e-mail













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter