Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. mars 2010

Jeg sendte en ny e-post til Liv Undheim, samboer med Elisabeth Falkenberg




Google Mail - Samboer Elisabeth Falkenberg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Samboer Elisabeth Falkenberg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 8, 2010 at 1:54 PM




To:
liv.undheim@industrienergi.no


Cc:
bjorn.kolby@lo.no






Hei,

nei, men så prøvde ikke du og Elisabeth og verve meg heller, husker jeg, til LO.

Det er Kolby jeg mener ja.

Er ikke Industri Energi del av LO?


Stille og fredelig liv? Sitter du ikke bakpå motorsykkelen til Elisabeth i ferier da?

Kanskje han mente italiensk mafia?

Med hilsen

Erik Ribsskog



2010/3/8 <liv.undheim@industrienergi.no>


Hei.



Hei.



Ja jeg tror jeg husker hvem du er. Det
høres ut som du er kommet opp i trøbbel med mye. Jeg jobber ikke i LO lenger
og kjenner ikke til saker du har der. Siden du har tatt sak opp med LO
vil jeg tro at du er medlem i Handel og Kontor og da er det dit du må henvende
deg. Hvis du ikke er medlem i et LO - forbund kan heller ikke LO ta opp
sak for deg. Slik er reglene. Jeg kjenner ingen i LO som heter Kolberg
men det er kanskje Kolby du mener.




Måtte le litt av antydningene om kommunist
- mafia. Er det noe vi ikke er, så er det det. Vi lever et stille og fredelig
liv og vi er fremdeles samboere. Og slik jeg kjenner både Bettina og Elisabeth,
så tror jeg din kamerat tar veldig feil av dem.




Det er tydelig at du har kommet opp
i noe som ikke er bra for deg. Jeg kan bare ønske deg lykke til med sakene
dine.






Med hilsen

Industri Energi



Liv Undheim

Nestleder



Telefon kontor : 23061343

Tlf.mobil: 90157001

E-mail : liv.undheim@industrienergi.no













From:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To:
liv.undheim@industrienergi.no
Date:
07.03.2010 16:52
Subject:
Samboer Elisabeth Falkenberg










Hei,



er det ikke du som er samboer med Elisabeth Falkenberg,
tidligere butikksjef, Rimi Nylænde, hvor jeg var assistent, fra 1994 til
1996.




Jeg var på personalmøte og personalfest hjemme hos dere, og dere viste
oss kolonihagen deres, osv.




Jeg har overhørt i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg er forfulgt
av noe 'mafian', så jeg har flykta til England.




Politiet vil ikke forklare meg hva som foregår engang.



Jeg har arbeidssaker mot Rimi, Forsvaret, Coop og Bertelsmann/Microsoft,
som jeg har sendt om til Kolberg, tror jeg han heter, i LO, men ikke noe
skjer.




Jeg får heller ikke fri rettshjelp, enda jeg kunne trengt advokat.




En kamerat av meg fra skole i Drammen, og som var butikksjef på Rimi Karlsrud,
Magne Winnem, omtalte Elisabeth og Betina, (som var butikksjef på Rimi
Ringen og Rimi Askergata), som 'mafian'.




Er du og Elisabeth medlem i noe kommunist-mafia, e.l.?




På forhånd takk for svar!



Mvh.



Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter