Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. mars 2010

Jeg sendte en ny e-post til Olav Torheim, i høgnorsk-bevegelsen, hvor de har blitt angrepet på anonyme sjikaneringsblogger satt opp av Sergej Munkvold




Google Mail - Problemer med Sergej Munkvold/UIO










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer med Sergej Munkvold/UIO











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Mar 17, 2010 at 2:04 PM




To:
Olav Torheim <oto097@student.uib.no>






Hei,

ja, noen har også satt opp anonyme sjikaneringsblogger mot meg:




Hvordan gikk det med deres sjikanerings-blogg, fikk dere fjernet den?


Kan disse bloggene være del av noe 'mind control', som man lærer om på psykologisk institutt, ved UIO, (sånn som at jeg så at noen søkte om)?

Du sier at jeg bør holde meg unna Munkvold.


Men Munkvold er en person jeg aldri har hatt noe med å gjøre, og som jeg aldri har møtt engang.

Det er en person som bare uten videre har begynt å sjikanere meg.

Så det er ikke så lett for meg å holde meg unna han, og bli kvitt problemet, for jeg har hold meg unna han hele livet, og alikevel så driver han og tuller med meg på nettet.


Hva er det som driver denne personen?

Det må være noe angrep mot norske da, siden han angriper både dere på Vestlandet, i høgnorskbevegelsen og meg, i England, som er en flyktning, som har overhørt at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian' der.


Vi har jo ikke noe annet felles annet enn at vi er norske og blir tullet med av Munkvold på nettet.

Han må være noe CIA, eller noe russisk mafia, eller noe, vil jeg tippe på.


Mange takk for svar uansett!

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/3/17 Olav Torheim <oto097@student.uib.no>

Hei og takk for melding. Sergej Munkvold er utan tvil eit kasus for seg. Me hadde honom i mange aar som min vaar "stalker", han dreiv millom anna og laga anonyme sjikaneringsbloggar mot oss, slik som http://maalvaktaren.blogspot.com/, men no hev eg ikkje höyrt fraa honom paa eit halvt aars tid, og godt er no det. Det er mangt som kunde vore fortalt um denne Munkvold, men for aa gjera historia stutt so er dette ein fyr som ein bör halda seg langt undan.




Olav




Erik Ribsskog wrote:


Hei,



han kollegaen din Lars Storstrand, anbefalte meg å kontakte det.



Jeg har problemer med at jeg blir tulla med på nettet, av en person ved navn Sergej Munkvold aka. Gregussen, visstnok.



Idag så så jeg at noen ved UIO, søkte på 'Erik Ribsskog mind controll psykologisk institutt'.



Din kollega Storstrand skrev at Munkvold var 'evighetsstudent', ved UIO.



Storstrand sa at du kjente Munkvold bedre.



Er det på psykologisk institutt, at Munkvold driver og terroriserer?



Hvilket tilhører denne Munkvold egentlig?



På forhånd takk for eventuelt svar!



Mvh.



Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter