Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. mars 2010

Jeg synes det er dårlig at man ikke får Fri Rettshjelp, når man blir snytt for arv

img007

img008

PS.

Her mener jeg at min arv har blitt stjålet av norske myndigheter.

Igjennom sleipe regler.

Jeg mener at norske myndigheter må være legitime mål, når de stjeler fra folk på denne måten.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg sendte en e-post tilbake til de:




Google Mail - Vivan Danielsen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vivan Danielsen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Mar 11, 2010 at 12:44 PM




To:
post@sivilrett.no






Jeg sier til dere at jeg ikke har råd til å betale strømregninga, men må ha det kaldt i leiligheten, fordi jeg er fattig arbeidsledig i England.

Og så blir jeg snytt for arv.

Så sier dere at det ikke berører meg i sterk grad.


Og jeg får ikke tak i tingene mine i Norge fordi jeg ikke har penger til å hente de.

Og jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', som ingen hjelper meg med.

Så får jeg høre at dette ikke berører meg i sterk grad.


Du er i noe feminist mafia.

Jeg skal kutte deg opp i småbiter.

Jeg skal lage deg til noe guffe.

Og så skal jeg si at det ikke berører deg i sterk grad.

Jævla hore.


Erik Ribsskog









PS 3.

Feminister, det er stort sett bare damer som har vært horer, for rike folk, det vil vel si ca. sionister, eller makt-personer, f.eks.

Også vil de ikke at vanlige menn skal få kontrollen.

For de vil ikke at noen skal ha sjangs til å finne ut at de har vært horer.

Det er min teori.

Bare noe jeg kom på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter