Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. mars 2010

Kjetil Prestegarden og Anne Neteland sin 'duste'-teori

Nå var jeg og trente, og da tenkte jeg på noen av problemene som var, da jeg jobbet som butikksjef, på Rimi Kalbakken, noen måneder, i år 2000 og 2001.

Et av problemene var at Anne Neteland, hun lot assistent Kjetil Prestegarden, styre butikken.

Over hodet på meg.

Det var jo et ganske alvorlig problem.

(For meg).

Og det er jo helt utenfor fornuft og vanlige regler i næringslivet.

Men Anne Neteland sa at hun kjente Kjetil fra før, så hun hørte heller på han, enn på meg.

Så så inkompetent var Anne Neteland, for sånn er det ikke meningen at det skal være, i arbeidslivet, at distriktsjefen hører på nestsjefen og ikke på sjefen, i butikken.

Jeg var jo den med høyest rang i butikken.

Og Kjetil Prestegarden, han sa det, at jeg måtte jobbe veldig hardt og raskt, og jobbe meg inn i blodtåka, omtrent som om jeg var en langrennsløper, som gikk 5 mila i OL, kan jeg tenkte meg at han mente.

Men jeg selv, jeg ville heller holde hodet kaldt, og ha oversikten, og ikke jobbe meg inn i koma.

Men Anne Neteland, hun hørte på Kjetil da, så vi får si at det her er Anne Neteland sin 'idiot'-teori.

Og hvorfor jeg kaller det her 'dusteteori' og 'idiotteori', det tenkte jeg på, når jeg trente istad, hvordan jeg skulle klare å forklare.

Da kan man si det sånn, at jeg var jo den med ansvaret for butikken.

På samme måte som at en statsminister har ansvaret for landet.

(Nå sier jeg ikke at en butikksjef er like 'important' som en statsminister, men det blir samme poenget mener jeg).

En butikksjef har ansvaret for en butikk, på samme måte som en statsminister har ansvaret for et land.

Så sier utenriksministeren, (Kjetil Prestegarden), til statsministeren, (jeg), at en statsminister, han må jobbe seg inn i blodtåka, på samme måte som en langrennsløper som går 5-mila i OL.

Det må en statsminister gjøre, for ellers så går det galt i landet.

Så begynner statsminister Stoltenberg da, for å ta han da.

Da har Jonas Gahr Støre, utenriksministeren, forklart det her til statsministeren da.

Og Kongen, (distriktsjef Anne Neteland), hun sier at hun kjenner Jonas Gahr Støre fra før, så hun hører på han, og ikke på statsminister Stoltenberg.

Så begynner Stoltenberg å jobbe på Nordlandsbanen da, for Gahr Støre har fortalt han at Norge ikke har jernbane lenger enn til Bodø.

Også i mellomtiden, så bruker statsrådene opp oljefondet og erklærer krig mot Sverige, siden ingen har kontrollen og oversikten, siden statsminister Stoltenberg, han jobber så svetta siler på Nordlandsbanen.

Så forklarer dem det her til statsministeren til slutt da, at oljefondet er brukt opp og at dem har starta krig mot Sverige.

Så sier statsminister Stoltenberg, at det gjør ingenting, for nå har jeg laget i sjølveste person, 1.78 meter av Nordlandsbanen.

Så nå kan det norske folk dra 1.78 meter nærmere Finnmark med tog, hvis de vil.

Kjempebra!

Akkurat det landet trenger.

Da skjønner kanskje folk, at en toppleder, må få lov å tenke med huet sitt, og ha kontrollen, og oversikten.

Og at dette er det viktigste, for en toppleder mener jeg.

I allefall, så må Stoltenberg få lov å bli dømt fra resultatene.

A/S Norge, går med overskudd, så og så mange millarder.

Sånne ting må Stoltenberg, (og meg som butikksjef), bli dømt for.

Stoltenberg blir dømt ved valg, (eller til syvende og sist kongen).

Og jeg som butikksjef ble dømt av distriktsjef Neteland.

(Bortsett fra at hun hørte på Prestegarden, så egentlig ble jeg dømt av Prestegarden, som var en 'wannabe' distriktsjef).

Men det var Netelands ansvar.

Så derfor utroper jeg disse, Anne Neteland og Kjetil Prestegarden, til idioter.

For Stoltenberg, han burde ikke bli dømt av kongen, for hvor mange meter han bygget på nordlandsbanen, i egen person, og hvor svett han ble, da han var statsminister.

Kongen kan ikke si det sånn, at nei, jeg lar Trond Giske bli statsminister, for du bygget ikke mange nok meter, Stoltenberg, på Nordlandsbanen, i forrige uke.

Nei, det blir bare tøys.

Derfor skulle Neteland, hun skulle ha dømt meg etter resultatene for butikken.

Og det var vel kanskje mest støy det de drev med, for de sparka meg ikke pga. det her.

Men det var jo slitsomt for meg, å bli mobba, på denne måten, fordi disse to oppførte seg så idiotisk mot meg.

Så jeg ble mobba, vil jeg si, av Kjetil Prestegarden og Anne Neteland, da jeg jobba som butikksjef på Rimi Kalbakken.

Jeg ble mobba ut av jobben, vil jeg si.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på da jeg var og trente istad.

Så sånn var det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er en video som jeg vil dedikere til Anne Neteland og Kjetil Prestegarden.

Den er med en gruppe som heter Klovner i Kamp, for de var litt som noen klovner, som var i kamp, når jeg jobbet sammen med de, da jeg var butikksjef på Rimi Kalbakken, noen måneder i år 2000 og 2001, vil jeg si.

Så sånn var det.

Her er mer om dette:



PS 2.

Og den her er dedikert til folk i Norge og politiet i England, som ikke klarer å forklare noe om hva som foregår:

see-no-evil-hear-no-evil-speak-no-evil

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter