Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. mars 2010

Nå fikk jeg e-post fra the Landlord, angående husleia




Google Mail - (no subject)










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




(no subject)











Lorna Murphy
<LornaMurphy@tjthomas.co.uk>



Fri, Mar 12, 2010 at 11:24 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









eric


george will call at
12 noon monday for the rent











TJThomas Estates Group

Lorna Murphy



1 Derby Buildings
Wavertree Road, Liverpool, Merseyside, L7 3ES


T: 0151 708 6544 F: E: LornaMurphy@tjthomas.co.uk W: www.tjthomas.co.uk



IMPORTANT: This message is private and confidential. If you have received this message in error, please notify us and remove it from your system.



T J Thomas is a limited company registered in England and Wales.


Registered number: 00439100



Please note that T J Thomas may monitor email traffic data and also the content of email for the purposes of security and staff training.



This message contains confidential information and is intended only for eribsskog@gmail.com. If you are not eribsskog@gmail.com you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify LornaMurphy@tjthomas.co.uk immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. Lorna Murphy therefore does not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version.












PS.

Hun Lorna, driver bare å kødder med meg, og sender aldri reperatører.

Så derfor synes jeg det er greit å slippe å ha noe med henne å gjøre, og at han George dukker opp på døra, for å hente leia.

Så slipper jeg å ha noe med hun Lorna å gjøre.

Og derfor sender jeg ikke noe svar heller til henne, for hun har bare tulla, så jeg hadde ikke varmtvann her, (annet enn i dusjen, som er elektrisk), på to år.

Og da vaskemaskinen ble ødelagt, så reparerte de ikke den, (så jeg måtte kjøpe ny selv), og heller ikke konfyren, (som fortsatt ikke virker).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter