Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. mars 2010

Noen søker på at søstra mi, Pia Ribsskog, visstnok er bifil. Og noe med noen bilder av Stian. Cecilie Hyde hadde en venn i Drammen som het Stian








VISITOR ANALYSIS

Referring Link

http://www.google.no/search?hl=no&lr=lang_no&q=pia charlotte&start=10&sa=N

Host Name

static18.banetele-cust.com

IP Address

213.52.22.18 [Label IP Address]

Country

Norway

Region

-

City

-

ISP

Banetele As

Returning Visits

2

Visit Length

9 hours 52 mins 16 secs

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser

MSIE 7.0

Operating System

Windows Vista

Resolution

1280x1024

Javascript

Enabled

Navigation Path








Date

Time

WebPage

24th March 2010

23:42:59

www.google.no/search?hl=no&lr=lang_no&q=pia charlotte&start=10&sa=N

johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/anmeldelse-av-ssteren-min-pia-charlotte.html

24th March 2010

23:51:57

www.google.no/search?hl=no&lr=lang_no&q=stian.... bilder av pia charlotte&start=10&sa=N

johncons-mirror.blogspot.com/2009/10/jeg-anmeldte-sstra-mi-pia-ribsskog-til.html

25th March 2010

01:45:33

www.google.no/search?hl=no&q= stian....pia charlotte&btnG=S%C3%B8k&meta=lr%3Dlang_no&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/anmeldelse-av-ssteren-min-pia-charlotte.html

25th March 2010

09:32:30

www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=Pia Charlotte Ribsskog BI&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=lr%3D&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

johncons-mirror.blogspot.com/2009/09/da-jeg-jobba-som-butikksjef-pa-rimi.html

25th March 2010

09:35:15

www.google.no/search?hl=no&lr=&q=Stian bilder av...Pia...BI&start=10&sa=N

johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/idag-var-jeg-hos-tannlegen-igjen-og-da.html

Display Page URL not Title










PS.

Hvis det ikke er BI da.

Bedriftsøkonomisk Institutt.

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå lurte jeg på om søstra mi hadde begynt å studere på BI.

Men det hadde hu visst ikke.

Men hvorfor er hu blonde, utviklingshemmede jenta så trøtt?

Systematisk utnyttelse av blonde/nordiske fra illuminati, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Her er mer om dette:

nfu trøtt

http://www.nfunorge.org/view.cgi?&link_id=1348

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter