Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. mars 2010

Ove Grønvold, en av 'sleipingene' fra militæret, og fra Son vel, kjenner Lars Grønnerød, fra Orderud-saken vel. Noe 'mafian'?

ove grønvold sleiping

PS.

Jeg husker at Ove Grønvold, pleide å prate om at han kjente 'pakkisene som stod utafor Oslo City', osv., da vi var i militæret.

Så det var kanskje noe slags trussel?

Uten at jeg kan skjønne at jeg noen gang har gjort han noe men.

Kanskje han har drømt?

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg måtte nesten sende en melding til han Ove Grønvold, siden jeg skreiv om han på bloggen:





Mellom Ove Grønvold og Deg



Erik Ribsskog 3. mars kl. 17:52

Hei,

jeg har hørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.


Det er ikke du og Frisell som tuller?

Kjenner du fetteren min Ove Olsen fra Son?

Broren min Axel Thomassen, hadde dame fra Son, som het Heidi og bodde på Aker Brygge.

Husker du at jeg hadde frostskade i militæret?


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Husker du den sleipe du tok, da du skulle inspiseres, som vaktsoldat, og jeg var ukehavende soldat.

Du olja inn AG-en med masse olje.

Så fikk du kjeft av daghavende offiser, husker du det?


Bare noe jeg kom på.

Var det dere som robba spilleautomatene, på Terningmoen, eller det var kanskje Vik?

Samma det.

Bare lurte.

Hils Frisell, han skylder meg en vaffel, fra da vi var i Trøndelag på øvelse.


Men men, samma det.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter