Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 23. mars 2010

Viggo Snowhill var nok ikke så snill mot Bergeråsen-jentene

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe om Viggo Snowhill, eller Snoghøj, på bloggen.

Men nå har jeg jo skrevet en del om Berger, i det siste.

Og jeg flytta jo til Bergeråsen, i 1979, fra mora mi i Larvik.

Og min far ble sammen med Haldis Humblen, i 1980, og flytta ned til henne, i Havnehagen.

Så jeg var mye alene under oppveksten.

Og jeg ble litt mobba av Haldis sine to sønner.

Viggo Snoghøj/Snowhill, bodybuilderen, som var kanskje 10 år eldre enn meg.

Og Jan Snoghøj, naturmedisineren, som var kanskje 7-8 år eldre enn meg.

Jeg var jo en tynn gutt fra Larvik, og disse var veltrente klyser, vil vel kanskje noen ha kalt dem.

Men men.

Men Viggo flytta til Danmark, rundt 1981 eller 82 kanskje.

Så det var bare et par år, som jeg bodde på Bergeråsen, mens han bodde der.

Men han var ganske støtt tilbake på Bergeråsen.

Men jeg så jo ikke han så ofte, siden jeg bodde i Leirfaret, og 'Haldis-familien', bodde i Havnehagen.

Men en gang, så satt jeg på med Jan og Viggo, hjem fra Drammen, til Bergeråsen, var det vel.

Og da fortalte Viggo om sex-livet sitt, til Jan, mens jeg satt i baksetet, eller noe da.

Og jeg var kanskje 15-16 år da.

Noe sånt.

Så hørte jeg at Viggo sa at sex-livet med Grethe, (den danske flyvertinnen han bodde sammen med i Køge, i Danmark), var helt annerledes, enn hvordan sex-livet hans hadde vært på Bergeråsen.

På Bergeråsen, så hadde det visst vært sånn, at han bare sa 'sug!', til jentene, sa han til Jan, overhørte jeg, og så måtte de suge da.

Men sånn var det visst ikke med Grethe da.

Så jeg lurer på om Viggo kanskje var litt ufin mot jentene på Bergeråsen, da han bodde der?

Det tenkte jeg såvidt på nå.

Hvem vet.

Men Jan var nok også litt av en rundbrenner, for han hadde så mange kondomer under senga, på gutterommet sitt, da han var sånn 16-17 år, som Christell viste meg, da hu var sånn 8-9 år.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Så disse tre barna til Haldis, de er alle ganske sånne morsomme typer, vil jeg si, som man kanskje kunne ha lagd tegneserie, eller noe, om.

De tror jeg kanskje hadde passa litt til det, muligens.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Den første jula, som faren min var sammen med Haldis.

(Det må vel ha vært jula 1980).

Så kjøpte jeg en Shakin' Stevens-plate, til Jan, i platebutikken, i 2. etasje, på CC, i Drammen.

(For Haldis jobba i butikken ved siden av, dvs. el-butikken, og jeg var med faren min dit da).

Fordi jeg syntes at Jan og Shakin' Stevens, de var litt av den samme, kule typen da.

De var begge liksom litt som Casanova, da.

Litt som Elvis.

Siden Jan hadde så masse damer og kondomer under senga.

Og han Shakin' Stevens hadde så masse kvinnelige fans da.

Så jeg syntes det passa.

Men det ble kanskje litt dumt?

Hvem vet.

Vi får se.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter