Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. april 2010

De siste par dagene, har jeg fått så mange telefoner, hvor folk bare legger på. Så nå la jeg av røret her, må jeg innrømme. Men jeg kan nåes på mobil

Photo 9215

PS.

Jeg kan også nåes på e-post, på eribsskog@gmail.com.

Og jeg er også mye på irc, på #Norge, på Dal-net.

Så sånn er det.

Så får vi håpe at folk kan begynne å ringe vanlig.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

BT i England, (British Telecom), de hjelper en nemlig ikke, hvis man får sånne telefoner.

Det er ikke som i Norge, (ihvertfall i gamle dager), at man bare kunne ringe Televerket/Telenor, og få hjelp til å spore opp samtalene.

Neida, i England, så skylder man bare på at noen Telemarketing-firma, har maskiner, som noen ganger fusker, og lager noe de kaller 'silent calls'.

Så det eneste som nytter i England, er nok å legge av røret, er jeg redd.

(Selv om da begynner røret etterhvert, å pipe høyt).

Så man må ta ut ledningen, sånn at det ikke er noe forbindelse, fra røret til telefonen.

Men da blir det også ganske stille.

Så det er ikke umulig.

Men veldig tungvint i England, vil jeg si.

Og jeg ligger også på etterskudd med telefonregninga mi, til BT.

Ellers ville jeg ha bytta fra de, for de synes jeg er noe herk å ha noe med å gjøre.

Kundeservicen deres er delt inn i masse forskjellige deler, og det er noen ganger noen som snakker dårlig engelsk osv., synes jeg det virker som.

Så jeg skulle gjerne ha bytta til et annet telefonfirma.

Men det har jeg ikke råd til for øyeblikket, dessverre, siden jeg er på etterskudd med regningene.

Jeg ga jo bort en lapp jeg hadde, med mobilnummeret på, til han husverten.

Så jeg prøvde å ringe mobilen min, for å sjekke hva som var riktig nummer igjen.

Og da stod det, 'withheld', da jeg ringte fra fasttelefonen min.

Men jeg kan ikke huske at jeg har bestilt det.

Det var merkelig.

Men det er nok et herk, å få BT til å fikse det tilbake igjen.

Så det har jeg ikke prøvd på engang enda, må jeg innrømme.

Så hvis jeg får f.eks. arven min, etter bestemor Ingeborg, så tror jeg nok, at jeg nok bytter til et annet telefonselskap her.

Vi får se.

Bare noe jeg kom på.

PS 3.

Det er forresten mulig at jeg bestilte sånn 'withheld', da faren min holdt på med sånn bølleringing, for 1-2 år siden.

Det er ikke umulig.

Så det er kanskje like greit å ha sånn 'withheld'.

Vi får se.

Bare noe jeg tenkte på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter