Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. april 2010

En leser sender e-post og vil ha det til at the Ladders ikke er bra, virker det som




Google Mail - Sjekk denne forumposten ang. the ladders.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sjekk denne forumposten ang. the ladders.











petter olsen
<horratio_00@hotmail.com>



Thu, Apr 29, 2010 at 3:41 PM




To:
eribsskog@gmail.com








http://www.fatwallet.com/forums/finance/818611/

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.









PS.

Men hvis man ser på Wikipedia, så virker det som at the Ladders er respektert.

Jeg kan ikke se, at Wikipedia refererer i stor grad, til negativ presseomtale, som de nok ville ha gjort, hvis the Ladders var som et svindel-firma, (jeg kjenner litt til dette, siden jeg har skrevet litt på Wikipeida, og har lært at Wikipedia skal være som et leksikon, som reflekterer det som blir skrevet, om temaet, i aviser og andre media):

the ladders

http://en.wikipedia.org/wiki/TheLadders.com

PS 2.

Her virker det nesten som at noen prøver å rakke ned på the Ladders, for å få meg i dårlig humør, eller tære på meg, eller noe.

Dette virker mistenkelig.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Sitter det noen hele dagen, for å prøve å tenke ut måter å få meg i dårlig humør, eller?

Er det det som det vil si, å bli forfulgt av 'mafian'.

Og når de har fått en i dårlig humør, så dreper de en, og sier det er selvmord.

Er det dette som foregår?

Hva vet jeg.

Jeg vet ikke hvem de er engang, så det er litt håpløst.

Så sånn er det.

Takk til Norge, som ikke hjelper sine statsborger, og til Storbritannia som ikke hjelper flyktninger.

PS 4.

Der står også følgende om the Ladders:

It also serves as a self-selection criteria to ensure that members to the site are invested in their job search, and have an earning potential of $100K+

http://en.wikipedia.org/wiki/TheLadders.com

Og det betyr vel noe sånt, som at hvis man får være med på the Ladders, så er man med i en veldig eksklusiv klubb.

Det er nesten som et status-symbol, å få være med på the Ladders.

Det betyr at man er veldig velkvalifisert, og 'har et inntektspotensiale, for å tjene mer enn 100.000 dollar i året, (dvs. 500-600.000 kroner i året vel)'.

Så å være på the Ladders, det er veldig fint, kan man kanskje si.

Det er som å være medlem i en av verdens fineste klubber kanskje, vil jeg si.

Så det betyr at jeg er veldig fin.

Så det er ikke dårlig.

Så sånn er det.

Men jeg er jo medlem i NITO fra før da, men Ladders er vel kanskje enda finere enn NITO, vil jeg si.

Siden jeg synes NITO kanskje virker litt sånn 'sirompa' og inkompetente, mens jeg synes at the Ladders virker kjempebra.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter