Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. april 2010

Fler bilder fra Liverpool

Photo 9154

Photo 9155

Photo 9156

Photo 9157

Photo 9158

Photo 9159

Photo 9160

Photo 9161

Photo 9162

Photo 9163

Photo 9164

Photo 9165

Photo 9166

Photo 9167

Photo 9168

Photo 9169

Photo 9170

Photo 9172

Photo 9173

Photo 9175

Photo 9176

Photo 9177

Photo 9178

Photo 9179

Photo 9182

PS.

Jeg dro på Matalan, fordi husverten har ikke henta leia, og jeg trengte en ny gryte.

For den ene gryta jeg hadde, flassa i oppvaskmaskinen.

Men på Matalan, så får man gryter som kan vaskes i oppvaskmaskinen, for bare tre og et halvt pund.

Så da lønte det seg å dra dit, for på Tesco og Wilkinson, så koster sånne oppvaskmasking-sikre kjeler, dobbelt så mye.

Men Matalan hadde slutta med vanlige olabukser nå da.

De hadde bare sånne kule nå, syrevaskede osv., heter det vel.

Men men.

Kanskje de får de vanlige buksene igjen seinere, vi får se.

Jeg har bare to olabukser, og det hadde vært greit å hatt ihvertfall tre.

Vi får se.

Men men.

På Netto der, så jobber det ei svensk jente, som heter Amanda.

Som pleier å sitte i kassa.

Men hu var ikke på jobb idag, som jeg kunne se.

Men men.

Mer da.

Jo, der har de også god Makrell i Tomat, som er bedre enn Tesco sin, vil jeg si.

Så jeg droppa Tesco idag, og handla handlelappen på Netto istedet, for en gangs skyld.

Toget fram og tilbake til Weavertree, som det vel heter, koster bare £1.35 tur/retur, så det er halv pris av buss.

Men det er litt stress å bytte tog, men det går greit.

For å komme meg helt hjem, måtte jeg ha bytta tog to ganger, i sentrum.

Men det orka jeg ikke.

Det er nok stress å bytte tog en gang, for de maskinene som sjekker billettene virker ikke så bra.

Men men.

Litt kjedelig dag i dag, med møte på the Jobcenter osv., det var derfor jeg gikk ut av leiligheten, først og fremst.

Men da kunne jeg like gjerne kjøpe noen ting jeg trenger, mens jeg først var ute av leiligheten.

Siden jeg har noen penger for en gangs skyld.

Siden husverten driver og tuller.

(Jeg tror det må være noe galt, at jeg egentlig ikke er ment å betale husleie, pga. noe med 'mafian' og politiet, f.eks?

For hvorfor ringer ikke husverten, når han ikke kan komme?

Hva vet jeg?

På mandag, så blir det to uker siden han skulle ha vært her.

Her er det noe rare ting som foregår over hue på meg, synes jeg at det virker som.

Og det er jo ikke meninga, isåfall, at ting som angår en, skal foregå over hue på en.

Så det her lurer jeg fælt på hva er).

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter