Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. april 2010

I går kveld, så var jeg på the Jacaranda, som er den klubben hvor the Beatles ble oppdaget, visstnok. Der har de billig øl og live musikk. Ikke dårlig

Photo 9223

Photo 9224

Photo 9225

Photo 9226

Photo 9227

Photo 9228

Photo 9229

Photo 9230

Photo 9231

Photo 9232

Photo 9233

Photo 9234

Photo 9235

Photo 9237

Photo 9238

Photo 9239

Photo 9241

Photo 9242

Photo 9243

Photo 9244

Photo 9245

PS.

Her er noen musikkvideoer jeg tok opp på the Jacaranda:



















PS 2.

Det var litt blandet kvalitet kanskje, men den Dido-coveren, i video nr. 417 vel, den syntes jeg var ganske fin.

Men men.

Smaken er jo forskjellig.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det koster forresten bare £1 for en halvlitter bitter der, (altså ca. 9 kroner).

Også koster det £1.40 vel, for en halvliter Guiness, (altså ca. 13 kroner).

Men jeg er ikke så glad i bitter og mørkt øl, så jeg kjøpte en pint med Fosters som kosta £1.80 vel, som også er billig, det blir bare 16-17 kroner, eller noe.

Og da rakk jeg å høre mye musikk, for 16-17 kroner, vil jeg si.

For man må nesten ha en øl å drikke på, mens man sitter der, synes jeg.

Absolutt et sted som kan anbefales, spesielt hvis man liker live musikk, eller er f.eks. student eller arbeidsledig, og vil kjøpe billig øl.

Jeg tror ikke det er så mange steder som man får så (tildels) bra musikk og så god øl, for 16-17 kroner.

Så det stedet kan jeg anbefale.

Hvis man vil prate, så kan man sitte i 2. etasje, i noen sånne båser nesten.

Og så er det bardisk og biljard muligens og noen bord da, i første etasje.

Så det stedet, (som jeg leste om på nettet), ble jeg positivt overrasket over.

Jeg skal se om jeg finner mer om den klubben, på nettet.

Vi får se.

PS 4.

Her mer om klubben Jacaranda, i Liverpool:

http://www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=jacaranda+liverpool&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter