Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. april 2010

Jeg fikk en ny e-post fra the Ladders, (som kun har jobber, med lønn over £50.000), hvor de skriver at jeg har alt som trengs, for å få en toppjobb




Google Mail - Last chance for your free cover letter










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Last chance for your free cover letter











David Emmerson
<DEmmerson@theladders.com>



Thu, Apr 29, 2010 at 9:36 AM




To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>









Dear
Erik,


Good morning. I wanted to email you because today
is the 7th and last day to take advantage of
a FREE cover letter (a £70 value)
with your purchase of a professionally
written CV. After today, this offer will no longer be valid.


As
I wrote previously, you have all the credentials for an executive job, but your
CV is not conveying these credentials as effectively as it needs to.


Members
who have opted for our premium rewrite report:


“Brilliant
and professional results, making the most of my skills and experience”
– Steve, London


“Really
pleased and impressed…I’ve already recommended your services to
friends.” – James, Manchester


A
fantastic CV that represents your qualifications well, and shows your potential
to a reader, can inspire the reader to call you in for an interview right then
and there.


To
take advantage of our premium rewrite and the special offer, click the link
below:


https://www.theladders.co.uk/order-confirmation?billId=20609&sign=y&et_id=${EmailTrackingId}&sign=y


If
you have any questions or need assistance, call me at 020 7148 7154. I am here
to help.


Best
regards,


David











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter