Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. april 2010

Jeg måtte kontakte Q8 i Danmark, for jeg tulla litt med en Toyota Avensis, som jeg leide der, i 2005. Men men




Google Mail - Re: Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals [eTrackNr:3429422]










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals [eTrackNr:3429422]











Q8 Kundeservice
<info@kundeservice.q8.dk>



Thu, Apr 15, 2010 at 3:52 AM




To:
eribsskog@gmail.com


















Kuwait Petroleum (Danmark) A/S

Banevænget 13, DK-3460 Birkerød. Telefon: 8020 8888, Telefax: 8030 3024
Internet: www.Q8.dk, CVR-nr. 61 08 29 13

Q8 Kundeservice

Kære Erik Ribsskog



Tak for din henvendelse.



Q8 Kundeservice har registreret din henvendelse den 15. april 2010 04:52. Det er vores mål at have svaret dig inden den 16. april 2010 08:00.



Har du spørgsmål som haster er du altid velkommen til at kontakte Q8 Kundeservice hele døgnet på telefon 80 20 88 88.


Med venlig hilsen

Kuwait Petroleum (Danmark) A/S



Q8 Kundeservice



Din henvendelse er registreret således:













Dit navnErik Ribsskog
Din adresseFlat 3, 5 Leather Lane, Liverpool, GB-L2 2AE, Storbritannia
Dit postnummer
Dit telefonnr.00441512363298
Din e-maileribsskog@gmail.com
Evt. kundenummer
EmneProblemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals
Besked
Hei,

jeg måtte flykte fra et drapsforsøk, i Larvik, i Norge, i 2005, og leide en Toyota Avensis av Q8 i Hirtshals.

Jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', og at 'mafian' hadde folk ved alle bensinstasjoner ved autobahn.

Men det var alt jeg visste, jeg skjønte egentlig ikke hvem denne 'mafian' var.

Jeg flyktet til England i 2004, og hadde tenkt å kjøre dit, med Eurochunnel, i 2005, med bilen jeg leide av dere.

Men, jeg fikk litt sjokk, på en bensinstasjon i Lille, (like før Calais), hvor jeg syntes jeg ble gjengjent, av en amerikaner jeg så i Amsterdam, tidligere i 2005, da jeg flyktet fra England, (det er en lang historie).

Så det endte med at jeg kjørte rundt i flere dager, i strekk, i Europa, mens jeg prøvde å bestemme meg hva jeg skulle gjøre.

Jeg var litt i sjokk.

Men det endte med at jeg kontaktet politiet i Utrecht, om drapsforsøket og dette med at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian' osv.

Men jeg var litt i sjokk, og jeg fant ikke igjen bilen, og jeg synes jeg ble gjenkjent i Utrecht, (at jeg merket på folk at noe var galt, og jeg fikk også rare mobilsamtaler fra Norge, så jeg gikk mer og mer inn i sjokk), så jeg dro til flyplassen i Amsterdam, og så til Liverpool.

Så jeg fikk ikke levert den Toyotaen til Europcar, dessverre.

Men jeg ringte Q8 i Hirtshals, og fikk adressen, sånn at jeg fikk sendt dem nøklene til bilen.

Jeg er nå arbeidsledig i England.

(Jeg får ikke lov å bli flyktning, av en eller annen grunn).

Så jeg har ikke så mye penger.

Men jeg har god utdannelse, og har jobbet som leder, dvs. butikksjef, i mange år, så jeg regner med å få en god jobb snart, (for jeg har også en universitets-nivå grad i IT).

Så jeg bare ønsket å kontakte dere, for å forklare det, at jeg ikke har glemt den gjelden til Q8 i Hirtshals.

Så vennligst om dere kan fortelle dem det, at jeg ikke har glemt gjelden, men skal gjøre opp for meg, så fort jeg får meg en bra jobb.

Beklager igjen at det har tatt langt tid for meg å kontakte dere, men jeg har hatt mange problemer i Norge og England også, som jeg prøver å ordne opp i.

Mvh.

Erik Ribsskog



Vi har altid et godt tilbud på
www.Q8.dk








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter