Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 21. april 2010

Jeg minner om at nettstedet johncons.org er oppe og kjører nå. Jeg skal prøve å oppdatere det stedet hyppigere enn 'Kampen mot Den Siste Sovjetstat'

johncons org financial ombudsman

http://johncons.org/

PS.

Designet på menybar-en, på det nettstedet, trenger også en finpuss.

Jeg får se når jeg får tid.

Webdesign blir liksom som noe prosjekt for meg, som jeg må ta når jeg er på høyden.

For min hoved-kunnskap, fra HiO IU og NHI må vel sies å være programmering.

Så webdesign, var ikke min styrke akkurat.

På NHI, så lærte vi ikke om web, (for det var ikke så aktuelt, i 1989-92).

Og på HiO IU, så hadde vi bare et fag som het Webprosjekt.

Og det var gruppearbeid.

Og jeg fikk i oppgave, å skrive artikler, om Midi-filer, blant annet.

Så jeg lærte meg ikke så mye HTML og webdesign, for det var bare gruppearbeid, som het webprosjekt, og da måtte noen skrive innhold og noen måtte gjøre webdesignen.

Og jeg slapp unna webdesignen, (for noen andre fikk den oppgaven).

Men jeg hadde mer arbeid når det var programmering.

Så vi gjorde som i arbeidslivet, at noen spesialiserte seg på det og det.

Men obs for at noen da, som er gode til å manøvrere seg, blir gratispassasjerer.

Folk kunne faktisk bli bachelor i IT, uten å lære seg f.eks. programmering, pga. hvordan eksamer og slikt var lagt opp.

Det var mye gruppearbeid.

Så man kunne i teorien nesten snike seg gjennom bachelor-studiet, uten nesten å lære noe IT, vil jeg si.

Mens i England, så gikk det mye mer på individuelle kunnskaper, vil jeg si.

Det var ingen gruppearbeid, de månedene jeg var ved University of Sunderland, i skoleåret 2004/05.

Så det tyder på at i Norge, så er det illuminati, som tuller med og utnytter de nordiske.

At systemet er lagt opp til at de mørkhårede kan tulle med de lyshårede, siden alt, (eller mye), går på gruppearbeid.

Eller om det er kommunistene som tuller.

Kommunister, husker jeg, ble også sagt å beundre gruppearbeidet.

Så setter noen seg på toppen, og studerer menneskene.

Hvem har spesialkunnskap, innen det og det feltet?

Omtrent som Drillo-fotballen.

Spisskompetanse.

Så blir noen studenter, til HiO-Drillo, og begynner å være lagleder, for sine medstudenter.

Men Drillo spilte jo ikke en eneste kamp, for Norge, på 90-tallet.

Likevel kom han til VM.

Det samme med f.eks. Dag Anders Rougseth, (som jeg kan kalle HiO-Drillo), han kunne ikke en eneste ferdighet omtrent, innen IT.

Likevel fikk han kanskje en grad, fra HiO IU.

For han leika at han var Drillo, og visste hvem som kunne ditt og datt, og regnet ut, at da behøvde ikke han gjøre noe selv.

(Jeg måtte programmere hele prosjektoppgaven i Java, 2. semester, aleine, for eksempel.

Og på Webprosjektet, så var det en albaner som måtte gjøre all webdesignen).

Mens noen da, var flinke med mennesker, og slapp unna ved å fordele oppgaver, for de var lagledere, som Drillo, og visste hvem som hadde spisskompetanser, på forskjellige områder, og utnyttet dette.

Var dette Illuminati-folk?

Hva vet jeg.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter