Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. april 2010

Jeg sendte en klage på politiet i Vestfold, til Politimesteren i Vestfold




Google Mail - Klage til Politimesteren i Vestfold/Fwd: Klage på at politiet ikke gjør noe, med det faktumet, at jeg ikke får arven min, etter min mormor Ingeborg Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage til Politimesteren i Vestfold/Fwd: Klage på at politiet ikke gjør noe, med det faktumet, at jeg ikke får arven min, etter min mormor Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Apr 28, 2010 at 3:54 PM




To:
post.vestfold@politiet.no






Hei,

jeg har kontaktet Spesialenheten, som ber meg klage til Politimesteren i Vestfold, angående det faktumet, at politiet ikke vil etterforske hvorfor jeg blir bedratt for min del av arven etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer.


(Og min mor døde i 1999, så jeg skal ha 1/9 av boet, som er verdifulle antikviteter og memoarer fra min tippoldeonkel, var mitt fra før, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som var nominert til Nobels Fredspris, i 1931).


På forhånd takk for at dere etterforsker underslaget denne gangen!

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: post <post@spesialenheten.no>

Date: 2010/4/28
Subject: SV: Klage på at politiet ikke gjør noe, med det faktumet, at jeg ikke får arven min, etter min mormor Ingeborg Ribsskog
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Det vises til Deres mail av 26. april
2010.



Ut fra Deres mail med vedlegg fremgår det
at De har anmeldt underslag mv til politiet, som har henlagt saken, og at
henleggelsen er opprettholdt av statsadvokaten.



Om De ønsker å sende en klage til politiet
vedrørende saksforholdet De beskriver i e-posten, må dette gjøres overfor
Politimesteren i det aktuelle politidistrikt. Klagen skal da eventuelt
behandles i henhold til instruks for behandling av hendelser om kritikkverdige
forhold utført i politi- og lensmannsetaten. Denne instruksen finner De på
Spesialenhetens hjemmeside www.spesialenheten.no.



Spesialenheten for politisaker har som
oppgave å etterforske saker som gjelder spørsmålet om ansatte i politiet eller
påtalemyndigheten har begått en straffbar handling i tjenesten. Om De
mener at politiet/påtalemyndigheten har gjort noe straffbart i forbindelse med
den aktuelle anmeldelsen De beskriver, ber en om De sender en anmeldelse til
oss. Det bes videre om at De gjør det tydelig at det er en anmeldelse, og at De
i anmeldelsen konkret angir hva De anser er straffbart.



Vennlig hilsen


Spesialenheten for politisaker











Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 25. april 2010 13:11

Til: post

Emne: Klage på at politiet ikke
gjør noe, med det faktumet, at jeg ikke får arven min, etter min mormor
Ingeborg Ribsskog




Hei,






min mormor, Ingeborg Ribsskog, døde ifjor sommer.






Og min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999.






Så jeg har krav på 1/9 av boet, (selv om dette er litt utydelig, i min mormors
'surrete' testatmente).







Men dette er også etter min morfar, Johannes Ribsskog, som døde på
80-tallet.







Boet ble gitt til min tante Ellen Savoldelli, (som har bodd 30 år i
Sveits inntil nylig), og min onkel Martin Ribsskog.






(Enda min mor var min mormor sitt eldste barn, så jeg burde kanskje fått boet,
siden jeg er min mors eldste barn.






Jeg har prøvd å fått advokathjelp, gjennom Fri Rettshjelp, men Fylkesmannen i
Vestfold har nektet meg dette).







Min mormor, var nesten som en dronning.






Hun var danskfødt, og var fra nesten alle av Danmarks fineste familier, som
Heegaard, Nyholm, Gjedde, Fog, osv., osv.






Hun arvet til og med Holger baron Adeler, etter Cort Adeler, for han var gift
med hennes tante.






Min mormor måtte selge huset, antagelig fordi min onkel Martin Ribsskog, gikk
konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.







Men hun hadde jo masse verdifult innbo, etter disse fine familiene
sine.







Blant annet malerier som hadde hengt på Højriis Slott.






Og memoarer etter min tippoleonkel, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som var
nominert til Nobels Fredspris, i 1931, og som jeg egentlig fikk, på 80-tallet,
så dette er min eiendom, fra før, mener jeg.






Men jeg har ikke fått fem øre etter min mormor, og heller ikke fått noe av
innboet.






Og hun døde for et år siden, i juni.







Så jeg mener at dette må være kriminelt, at min onkel og tante, (som
jeg ikke er på talefot med, for jeg ble forsøkt drept på min onkels gård, i
2005).






Jeg mener at de burde ikke ha tatt på seg oppgaven med å fordele boet til
arvingene, siden de ikke var på talefot med meg, som var medarving.






De skulle ha fått noen upartiske til å kontakte meg, og gi meg min del av
arven.






De antikke maleriene og alt de andre fine og antikke tingene, som bestemor
Ingeborg hadde, kan godt ha vært verdt mange millioner, for alt hva jeg vet.







Likevel, så 'fisler' politiet i Vestfold og statsadvokaten nedover der.






Jeg sender med kopi av avslaget fra Vestfold Politidistrikt, på å gjøre noe med
underslaget av arven min.






Jeg håper at det finnes rettighet i Norge, jeg synes jeg blir behandla som
jødene, under 2. verdenskrig, som måte forlate Norge.






Da tok nazistene alle tingene deres, mens de var flyktninger.






Dette er det samme som foregår mot meg, tingene mine i Norge, får jeg ikke tak
i, (jeg vet ikke hvem som har grafsa til seg de).







Og jeg får ikke arv heller.







Dette er en uskikk i Norge, som jeg håpet vi ble kvitt, etter 2.
verdenskrig.






Men dette ligger nok i noen av nordmennenes natur, å grafse til seg eiendom,
som tilhører flyktning.






Er det ingen rettskafne nordmenn, som er engang kan prøve å stoppe dette?







Jeg mener at Norge er et skammens land, hvis dere ikke gjør noe med
dette.






Med hilsen






Erik Ribsskog













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter