Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. april 2010

Jeg sendte en klage til Sykehuset i Østfold, på dødsattesten etter min mor




Google Mail - Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Apr 12, 2010 at 2:41 PM




To:
Postmottak@so-hf.no






Hei,

jeg fikk dødsattest etter min mor idag, og vil gjerne klage på denne.

Fordi det står i dødsattesten, at hun døde i sin rullestol, 13. september 1999.

Men, jeg og min søster dro til Moss Sykehus, 14. september, (jeg tok fri fra jobben som butikksjef i Rimi, jeg ringte Irene på Rimi Bjørndal, og sa hun måtte finne vikar).


For min søster mente det var vanlig å se den døde.

Og da så vår mor ut som at hun hadde blitt torturert, hun så helt forvridd ut i ansiktet, med munnen i sirkel, som om hun hadde blitt 'inpaled', vil jeg si.


Noe sånt.

Så jeg tror ikke dette dere skriver kan stemme.

Min mor var fra fine dansk adel, (Gjedde og hofjægermester L.C. Nyholm), og andre fine danske familier, (etter en industriherre Anker Heegaard, osv).


Så at en svensk lege har drevet og tulla, det kan være noe undergrunn, vil jeg nesten si.

Så dette vil jeg gjerne klage på.

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/4/9

Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
To: Postmottak Sykehuset Østfold <Postmottak@so-hf.no>


Hei,

takk for svar!


Jeg bor i England nå, og min adresse er:

Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
GB-L2 2AE

Storbritannia

Igjen takk for at deres hjelp med dette!

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/4/9 Postmottak Sykehuset Østfold <Postmottak@so-hf.no>





Hei

Dokumentene du etterspør er klar for avsending, men vi
trenger en postadresse å sende de til. De vil bli sendt så fort vi har mottatt
adressen.


Mvh

Vibeke Sogn

saksarkiv

Sykehuset Østfold HF





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 4. april 2010 16:05
Til: Postmottak Sykehuset
Østfold
Emne: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen
Ribsskog


Hei,


jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg
sender en påminnelse om dette.


Håper dette er i orden!


Mvh.


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
2010/3/15
Subject: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
To: postmottak@so-hf.no


Hei,


er det mulig å få en dødsattest, for min mor, Karen Ribsskog, som døde på
Moss sykehus, høsten 1999?



En lege i Helgeroa, (Dr. Næss), trodde visst at hun tok selvmord.


Men jeg fikk opplyst at det var brystkreft, som ble oppdaget i 1998,
året før hun døde, og hun gikk jo og fikk behandling, på radiumhospitalet i
Oslo, var det vel.


Så sånn var det.



For min onkel, Martin Ribsskog, fikk meg til å gå til han legen i Helgeroa,
da jeg var på flukt fra noe de kaller 'mafian', i Oslo, (enda jeg aldri har vært
kriminell, jeg var bare butikksjef i Rimi).



Og han legen var min mormors fastlege.


Så skulle de ha det til at jeg var paranoid da, og skrev i min journal,
at min mor tok selvmord, (eller legen skrev noe sånt som dødsårsak
suicid(?)).


Så jeg skulle gjerne ville hatt en dødsattest.


Jeg synes også at mora mi så så fæl ut.


Vi tre barna hennes hadde jo vært å besøkt henne, to-tre dager før hun
døde.


Men da så hun ikke så ille ut.


Men søstra mi ville at vi skulle kjøre ned til Moss sykehus, den dagen
etter at hun døde.



Og da så hu helt fæl ut, som om hun var blitt torturert, og hu så ut som at
hu hadde blitt hundre år eldre, på noen få dager.


Jeg har også ringt Moss sykehus om dødsattest, for et par år siden, men
ikke fått noe svar.


Personalet der, så ut som skremte høns, vil jeg si, da jeg og søstra mi
dukka opp på Moss sykehus, dagen etter at mora mi døde.


Så jeg tror det var noe galt rundt min mors død, vil jeg si.


Søstra mi kjøpte bare en gråstein til gravstein og, og hu kremerte bare
mora vår, så ble ikke gravlagt.


Så morskjærligheten til søstra mi var kanskje ikke så stor.



Søstra mi ordna med begravelsen siden jeg var travel Rimi-butikksjef.


Håper det er mulig å ordne dette!


Mvh.

Erik
Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter