Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. april 2010

Jeg sendte en ny e-post til Sivilombudsmannen




Google Mail - Sivilombudsdmann Arne Fliflet - Klage










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sivilombudsdmann Arne Fliflet - Klage











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Apr 20, 2010 at 9:30 PM




To:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>






Hei,

jeg ville jo gjerne klage på han Brattvett da.

Han sier at jeg skal skrive et kort brev.

Så skriver jeg et kort brev.

Så er ikke det bra nok.


Det er som at han bare tuller med folk, og det synes jeg er uverdig for en organisasjon som Sivilombudsmannen.

Jeg har også kontaktet dere angående ambassaden i London, som ikke vil svare meg på mine henvendelser.


Så jeg blir trakassert av dem.

Og det sier dere er greit.

Hvordan kan dere si at det er greit at ambassaden i London trakasserer meg?

Det virker helt som Molboland for meg.


Med hilsen

Erik Ribsskog


2010/4/20 Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>




Jeg viser til din epost 18. april 2010. Det du skriver, gir
ikke foranledning til noe fra min side.



Mvh



Arne Fliflet


Sivilombudsmann















PS.

Jeg og søstra mi, vi bodde jo hos mora vår, Karen Ribsskog, i Larvik, på 70-tallet.

Og da var det sånn, at faren vår, Arne Mogan Olsen, han kjørte noen ganger ned til Larvik, for å hente oss, i ferier osv.

For at vi skulle være på Berger, hvor han var fra.

Og da hendte det, husker jeg, at han fortalte Molbo-vitser, i bilen.

Men, han visste jo at mora vår var halvt dansk, (og Molboland ligger jo i Danmark, fortalte faren vår. Jeg hadde ikke hørt om Molboland før han begynte å fortelle Molbo-vitser i bilen).

Så faren min var kanskje litt slem, tenker jeg nå.

Han kalte oss vel egentlig for Molboer, gjorde han ikke det da?

Så han gir inntrykk av å være en veldig jovial personlighetstype.

Men han er egentlig ganske slem, vil jeg si, han faren min.

Han er nok som en Dr. Jekyl og Mr. Hyde-type, vil jeg si.

For han har også truet meg og søstra mi og stesøstra mi i fylla, en julaften vi var tenåringer, om at han visste ting om alle oss.

Så faren vår har muligens angrepet oss barna hans, (og stedatteren Christell da).

Ihvertfall hvis han fulgte opp den trusselen, som han ga oss i fylla, en julaften, i huset til Haldis, i Havnehagen, på Bergeråsen, i 1987, var det kanskje.

Christell og Pia ble litt som skremte høns ihvertfall, husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter