Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. april 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Grønvold fra militæret






OVE GRØNVOLD




Mellom Deg og Ove Grønvold



Ove Grønvold 12. mars kl. 05:51 Rapporter

hyggelig å høre fra deg.


venligst fjern alt som finnes på nettet om meg, som du har lagt ut.

mvh. Ove Grønvold



Erik Ribsskog 12. mars kl. 11:03

Hei,

ja, jeg skal gjøre det når jeg har fått rettighetene mine fra politiet i Norge.


Sånn som jeg har sagt til advokat Elden og alle andre som har spurt om det samme.

Mvh.

Erik Ribsskog



Ove Grønvold 5. april kl. 16:56 Rapporter

hei!

Erik, hva mener du med rettighetene mine fra politiet?




Erik Ribsskog 5. april kl. 18:16

Hei,

jeg har spurt dem hva som menes med 'mafian', når folk sier det i Oslo.


Jeg vil vite hva som foregår, (og har foregått), også vil jeg ta det derfra.

Jeg mener jeg har rett til å vite hva som foregår.

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 5. april kl. 18:32

Hei igjen,

hvorfor har du så rart Facebook-bilde da forresten Grønvold?


Mvh.

Erik Ribsskog



Ove Grønvold 6. april kl. 03:02 Rapporter

hei ja, Frisel og jeg har ikke noe med dette mafia greiene å gjøre. titta litt på bloggen din, ikke rart hvis det er noen som er forbanna.

rart bilde blir det med dårlig kamera, bytter det jeg vettu.

mvh.Ove



Erik Ribsskog 6. april kl. 06:25

Hei,

har jeg sagt at dere har noe med det da.


Hvorfor kom dere for seint på avslutningsfesten i militæret da, på Peppes i Stortingsgata?

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 6. april kl. 06:36

Det bildet der kan du sende til Bricen, kanskje han henger det opp på veggen.


Han vil ikke svare på om jeg han husker at jeg hadde frostskade, på e-post.

Enda jeg har ringt han to ganger.

Jeg trenger det, for jeg har erstatningsak mot militæret, og legen Mengele, skreiv ikke opp at jeg fikk frostskade på øret på vinterøvelsen.


Takk til Frisell som lot meg låne votter, når jeg mista noen slags hansker, i den nedoverbakken om natta, den siste vanlige dagen.

Han skylder meg ikke for den vaffelen på øvelse i Trøndelag da.

Da er vi minst skulls, vil jeg si.


Jeg bare huska ikke det med en gang.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter