Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. april 2010

Jeg sendte en ny klage til the Energy Ombudsman




Google Mail - To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Apr 19, 2010 at 5:03 PM




To:
enquiries@energy-ombudsman.org.uk






Hi,

I wanted to please complain about your Complaint Manager.

I have a _case_ against Scottish Power, which I think consists of five _complaints_.

But your organisation says it is a _case_, that consists of one _complaint_ that consists of many _elements_.


I have studied Object Orientation as part of an IT-degree at University-level in Norway, and I think this doesn't add up.

It should be one case, that consists of five complaints.


You just jam all the complaints together, so that one lose the overview.

I wanted to please complain about this.

(Also, Swindell, (or 'svindel'), means fraud in Norwegian.


Just to joke a bit).

But I think this should be one case that consists of five complaints, I think it's irrelevant if all of them were triggered by an occourence or not, since I think that means you think it's ok for a company to treat people bad, if they pay the bill to late, (or something like this).


I don't think you or a company have the right to judge me, so I can't agree with this, I think it should be five complaints.

I'm looking forward to receiving your updated case, consisting of five complaints, (and 'elements' jamed together).


Yours sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter