Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. april 2010

Nå var han husverten George her på døra, for en time siden, så jeg måtte gå i minibanken

img042

img043

PS.

Han skulle jo ha vært her, for mer enn to uker siden.

Men han sa noe om at han hadde vært i Preston igjen.

Men men.

Så han skjønte det, sa han, hvis jeg ikke hadde alle pengene, men han håpa at jeg hadde £300 da.

Men jeg hadde bare såvidt over £200 igjen av husleie-pengene, (som egentlig er £365), for jeg har jo meldt meg inn i Ladders, og kjøpt kjeler til kjøkkenet og masse sånt, (som jeg har skrevet om på bloggen).

Så da flyr penga.

Jeg spurte om han hadde telefonnummeret mitt.

Og han svarte nei.

Enda jeg har gitt han CV-en min, tidligere.

Men men.

Så jeg reiv ut første sida, i syvende sans-boka mi, for der står mobilnummeret mitt.

Så neste gang, som er mandag om mindre enn to uker, så må han ringe, synes jeg, hvis han ikke dukker opp.

Ellers skal høre om han har noe forretningskort, sånn at jeg kan ringe han.

Hvis han roter bort telefonnummeret mitt igjen.

Jeg synes det her er veldig snodig, ihvertfall.

(At han husverten aldri henter leia i tide, men sier han har vært i Preston).

Men men.

Vi får se hva som skjer.

For da må jeg kanskje gå ubarbert, til minibanken, for jeg vet jo aldri når han dukker opp.

Og da ser jeg jo litt shabby ut, når jeg ikke har tid til å dusje og barbere meg, før jeg går i minibanken.

Så det er litt dumt, synes jeg, med et sånt tulle-opplegg.

Det blir jo stress for meg og, å aldri vite når man får en sånn 'landlord' på døra.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter