Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. april 2010

Noen i Drammen søker på '+"Linda Moen "+lærer', på Google. Det får meg til å lure på om det har foregått noe rart på Berger skole. Hvem vet. Hm

rart på berger skole

PS.

Linda Moen, (til venstre på bildet under), jobber på Berger-puben og i kriminalomsorgen i Drammen.

Er hu politi da tro?

Hm.

Hvem vet.

Hu var ihvertfall støtt litt sånn små-ekkel mot meg, under skolegangen, husker jeg.

Vi gikk i samme klasse i ni år vel.

Fra 3. til 9. klasse, og to år på videregående vel.

Hun pleide noen ganger bare å se på meg, og le av meg, med en rå latter.

Kanskje fordi jeg så så ung ut for alderen?

Og 'forelska i læreren', med the Kids, var favorittlåta, når vi spilte musikk i friminuttene, husker jeg.

Kanskje hun og Allum hadde noe på gang?

Eller rektor Borgen?

Hvem vet.

Vi får se.

Hun Martha gikk i klassen over meg, husker jeg, og virka mer sympatisk, enn Linda Moen f.eks.

Men jeg kjente ikke hu så bra da.

Men fetteren min Ove pleide å synge en sang som het 'Sitter her på trappa og venter på a Martha', (med Vazelina Bilopphøggers).

Når han var på besøk fra Son, hos farmora mi på Sand.

Så kanskje det var noe med Martha Haugen?

Hva vet jeg.

Ove er en rundbrenner av dimensjon, (som man kan se eksempler på, i avstemningen på bloggen nå), og faren hans hadde et bra nettverk også, for han var jo kjent som 'Pruppen' på Berger, så kanskje de tulla?

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

kriminalomsorgen

http://svelviksposten.no/kultur/smias-nye-smeder-1.3090833

PS 3.

Hu er visst også tremenningen eller firemenningen min, hun Linda Moen, (fortalte faren min meg en gang).

Og hun pleide å hente sagflis til kaninen sin, i silo'n, som hørte til trevarefabrikken til familien min, (Strømm Trevare).

Og hu pleide å være på verkstedet en stund da, sammen med faren sin.

Mens jeg var i huset til farmora mi Ågot, like ved.

Og ikke ville gå ut, og møte min plageånd fra klassen da.

Men men.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Kanskje jeg skal ringe henne, og høre om noe 'slektforsknings'?

Det hadde kanskje passa.

Vi får se.

PS 4.

Jeg tenker på det, at fetteren min, Ove Olsen.

At han sang på den sangen, 'sitter her på trappa og venter på a Martha'.

Det kan ha vært noe med den gangen, som mora mi tok meg med til politistasjonen i Larvik.

Da jeg var rundt åtte år gammel.

Og da den politistasjonen lå nedafor Jegersborggate der.

(Og ikke bort mot Mesterfjellet, (eller hva det heter), hvor politiet i Larvik holder til nå, i nærheten av alkisene).

Men men.

For da måtte jeg sitte på trappa, til politistasjonen i Larvik, i bortimot en time, mens mora mi var inne der.

Jeg lurer på om det her kan ha vært våren 1979.

For det var ikke så kaldt, og vi hadde bodd en stund i Larvik, så det var nok ikke i 1978.

Så det var vel noen måneder før jeg flytta til faren min.

Og da, så kan kanskje det ha vært noe illuminati-nettverk, eller sionist-nettverk, eller mafia-nettverk, på den politistasjonen.

(Som kriga mot norske/blonde).

Også har onkelen min, Runar Mogan Olsen aka. Pruppen, fra Sand/Berger.

Han var med i det samme nettverket, som mora mi og politiet i Larvik.

Og så prøvde de å drepe meg, sommeren etter, i Jugoslavia, da Ove, fetteren min, ble programmert til å prøve å dytte meg ut fra colusseumet i Pula, (som jeg har skrevet om i avstemningen om fetteren min).

Og Runar hadde sikkert programmert Ove, til å synge den 'sitter her på trappa sangen' også, for å gjøre narr av meg.

En purk i Larvik, uten uniform, kom ut og kikka på meg, mens jeg satt der.

Men jeg tenkte det var noe viktig da, siden mora mi skulle til politiet, så jeg bare satt der.

Så sånn var det.

Så jeg tipper at fetteren min Ove, og onkelen min Runar Mogan Olsen aka. Pruppen og politiet i Larvik, og mora mi, antagelig må ha vært i noe illuminati-nettverk.

Antagelig noe sånt.

At mora mi ikke klarte å styre/drepe meg i Larvik, men sendte meg til Berger for å få min fars familie til å gjøre det.

Når de merka at jeg fikk blondt hår, og at jeg ikke var som en slave, men hadde min egen vilje.

Så sånn var nok det.

Noe sånt.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter