Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. april 2010

Noen tror at jeg har en viktig stilling, i HV, eller noe. Men det er ikke riktig. Jeg har nesten ikke vært inne i HV, kun 2-3 uker tilsammen







Men nå må du huske på at noen av de beste folkene i heimevernet lever i skjul i England.




Driver du og hakker på meg igjen nå da.


Jeg har sendt klage på deg til Dagbladet.


Jeg lever ikke i skjul, jeg er en flyktning fra Norge, som flykter fra noe slags 'mafian' som visstnok finnes der.


Jeg er heller ikke noe offiser i HV, jeg har bare vært vanlig soldat i HV.


Og jeg har hatt en travel jobb, som Rimi-butikksjef, og jeg har også hatt eksamener, ved ingeniørhøyskolen, som har krasjet med rep-øvelser i HV.


Og jeg har også et avrevet korsbånd i kneet, som har plaget meg, (for Aker og legevakta mm., har ikke fiksa det ordentlig).


Så jeg har bare vært på halvparten av HV-rep øvelsene, og knapt nok det.


Så jeg er ikke noen sånn HV-frik, eller noe, jeg er kanskje han som syntes det var greit å være i HV, forsåvidt, men ikke var så veldig ivrig, for jeg hadde så mye annet ansvar fra før, i Rimi, og skavanker som kneskadet osv., men som prøvde å dukke opp der en gang iblant ihvertfall, og passe på at jeg ikke belasta kneet feil, på øvinger osv.



Men hvorfor jeg havna i HV, med skada kne, det kan man lure på.


Men men.


Mvh.


Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/04/22/nyheter/innenriks/forsvaret/forsvarspolitikk/sikkerhetspolitikk/11378619/?commentId=4650466#comment_4650466

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter