Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. april 2010

Sykkelklubben sendte videre til han fra OBS Triaden. Ikke dårlig!




Google Mail - Lars Erik Koritov/Fwd: OBS Triaden?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Lars Erik Koritov/Fwd: OBS Triaden?











webmasterceres@getmail.no
<webmasterceres@getmail.no>



Sat, Apr 3, 2010 at 11:14 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Mailen er videresendt til Lars Erik!

----- Original melding -----
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: Onsdag, Mars 31, 2010 7:53
Emne: Lars Erik Koritov/Fwd: OBS Triaden?
Til: ceres@getmail.no

> Hei,>

> kan dere sende denne e-posten videre til Lars Erik Koritov.
>
> Det er angående en referanse fra OBS Triaden, hvor vi begge jobbet på 90-tallet.
>
> Men jeg vet ikke hvor han jobber nå, men jeg så på nettet, at han er medlem i sykkelklubben deres.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
> >

> >
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2010/3/31
> Subject: OBS Triaden?
> To: lars.erik.koritov@smartcall.no
>
>
> Hei,>

> er det du som var leder for Spesialvareavdelingen på OBS Triaden?
> >

> Jeg prøver å få tak i en referanse derfra, men alle hadde visst slutta for mange år sida, sa Coop.
>
> Husker du at jeg var ansvarlig for sommer-spesialvareavdelingen, sommeren 1992, den første dagen den var åpen, eller noe, (før jeg dro i militæret)?
> >

> (Jeg satt egentlig i kassa, men jobba også på gulvet, i ferskvaren, på flaskerommet, og også i spesialvaren da, da det var egen sommer spesialvare-avdeling, i et annet lokale, enn der OBS var).
> >

> Mvh.
>
> Erik Ribsskog

>



Hilsen

Webmaster
SK Ceres









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter