Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. mai 2010

Det her tror jeg må være noe lureri, (hvis jeg tørr å si det)



PS.

Jeg tror dette her må være for å spionere på folk, fra noe nettverk, med informasjon, som de finner, på telefoner som folk sender inn.

Jeg holdt nesten på å sende inn en mobil til dem.

Men, hvorfor vil de bare ha mobilen, og ikke laderen?

Hva er miljøvennlig med dette?

Nei dette er noe skummelt, vil jeg si.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Envirofone

PS 3.

Hu blonde dama på slutten.

Hu sier 'and it helps the environment'.

Også blir hu borte.

Så dette er fra illuminati, eller lignende, for å få informasjon, i kampen mot blonde, mener jeg.

For de mener at det hjelper miljøet da, (eller noe), hvis de blonde blir borte fra verden.

Noe sånt.

Så sånn er nok det.

Vi får se.

PS 4.

Det kan jo være japanerne eller taoistene kanskje, som tuller, tenker jeg nå.

Men hvorfor angriper de ikke meg?

Jo, for jeg har en slektning, min tippoldeonkel, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, (som ble nominert til Nobels Fredspris, i 1931), som fikk en japansk orden, på begynnelsen av forrige århundre vel.

Hm.

Kan det være noe rundt dette.

'Den oppadstigende sols orden', eller noe sånt.

Noe sånt.

Vi får se hva som skjer.

PS 5.

Her er mer om dette:

http://no.wikipedia.org/wiki/Den_oppadstigende_sols_orden

PS 6.

Her kan man se at min tippoldeonkel, Didrik (Galtrup Gjedde) Nyholm, allerede i 1910, hadde fått de utenlandske, (i Danmark), ordnene, FÆL og JOS:

utenlandske ordener

http://runeberg.org/blaabog/1910/0323.html

PS 7.

Og hva er nå dette FÆL og JOS, lurer kanskje folk.

Jo, det er den franske æreslegionen og den japanske oppadgående sols orden.

Det har jeg sjekket før nemlig.

Jeg skal se om jeg finner hvor det stod igjen.

Vi får se.

PS 8.

Jeg mener JOS må være den her:

jos

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_forkortelser_for_ordener_og_utmerkelser

PS 9.

'Å nei, ikke JOS', sier 'mafian' nå.

Men men.

Da må vi finne e-post adressen til han keiseren der borte.

Vi får se om det går ann.

PS 10.

Nå skrev jeg brev til keiseren i Japan, (så kanskje han klarer å rydde opp i det tullet som foregår. Vi får se):

img051

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter