Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. mai 2010

En gang da jeg var i militæret, så banka jeg opp instruktøren, da vi hadde om nærkamp. Kanskje det er derfor jeg blir tulla med?

Eller jeg banka ikke opp instruktøren da.

Men han skulle vise et sånt triks på meg da.

Så slåss jeg imot da, så fikk jeg overtaket, også virka ikke trikset til instruktøren.

Men jeg fikk kontroll i slåsskampen da, og kunne ha banka han opp, hvis jeg ville.

Men det gjorde jeg ikke, for det var jo bare undervisning.

Men det var foran masse folk da, mye i en annen tropp vel.

Og han instruktøren var sersjant, tror jeg, i en annen tropp.

En med lyst hår, tror jeg.

Så kanskje det er derfor jeg blir tulla med, fordi jeg vant over instruktøren i nærkamp?

Hvem vet.

Det er mye rart, så hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter