Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. mai 2010

Er det sånn at kortskallene tuller med pizzaene til langskallene?

Nå er jeg nesten som Åpen Post her, for nå har jeg gjort research, om kortskaller og langskaller.

Her står det at langskallene har lyst hår, og bor på Østlandet.

Og at kortskallene har mørkere hår, og bor på Vestlandet:

langskallene bor på østlandet

http://home.online.no/~sveilund/sami/od.htm

PS.

Og her er det en som sier at han/hun er kortskallet og lavpannet, og dermed antagelig er fra Møre:

lavpannet og kortskallet er fra møre

http://bloggarkiv.sol.no/content/langskaller-eller-kortskaller

PS 2.

Og hva ligger i Møre, (eller Sunnmøre)?

Jo, Pizza Grandiosa-fabrikken, til Orkla Stabburet, hvor jeg har mistenkt at det har foregått ulumskheter.

(Bruk av menneskekjøtt i Pizza Grandiosa kjøttblandingen, f.eks.

Dette har jeg skrevet mye om før).

Krig fra de mørkhårede mot de lyshårede, synes jeg dette virker som.

Som jeg mener å huske å ha sett om i Roald Dahl sin film 'Heksene'.

Når min tremenning Øystein Andersen, dro meg med for å se den filmen, i Brighton, sommeren 1990.

Enda det var året jeg fylte 20 år, og Øystein fylte 18 år.

Så vi var egentlig alt for gamle til å se den filmen.

Så jeg lurer på om han dro meg med på den, for å liksom forklare om hva som foregikk?

Ikke vet jeg.

Jeg har prøvd å finne det avsnittet, i den filmen, hvor hun bestemoren til han gutten, sier at de med mørkt hår er slemme, og de med lyst hår er snille, men jeg har ikke klart å finne det.

Det er kanskje ikke så enkelt.

Men noe er det nok som foregår, ihvertfall, vil jeg si at det virker som.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Hvis det er noe i det her med kortskaller og langskaller, så finnes det også blonde kortskaller.

Og langskallene på Østlandet, de er beslektet med befolkningen i Midt-Sverige.

Og vi vet at folk på Østlandet og i Sverige veldig ofte ikke er kristne.

Så hvis det er noe i det her, så er det antagelig sånn, at det er en krig, mot 'langskallene' da, på Østlandet og i Sverige, fra kristne folk, som amerikanere og vestlendinger osv.

Uten at jeg skal si at det er akkurat sånn.

Men man kan jo lure.

Nå har ikke jeg fått sett det 'Hjernevask'-programmet, til Harald Eia, men jeg skal se om det går ann å få sett fra England.

Vi får se.

Her er mer om dette:

hovedsakelig blond lang og kortskallet

http://www.gd.no/kultur/article5084995.ece

PS 4.

Her kan vi da se på stesøstra mi, Christell, igjen.

Jeg vet ikke om vi kan si at hun er kortskalle, (men hun er kanskje i grensetilfelle-land).

Men jeg synes det kan se ut som at hun kanskje er litt lavpannet?

Her er mer om dette:

litt lavpannet

PS 5.

Og det kan stemme med at faren til Christell er fra Møre da, (Ålesund), som det stå i det første PS-et i denne bloggposten, at noen skriver, at i Møre-traktene, så er det vanlig å være både kortskallet og lavpannet.

(Hvis man kan stole på det den personen skriver da).

Men Christell er også veldig glad i Vestlandet eller ihvertfall Hardangervidda osv., hvor klassen hennes dro på klassetur, i niende klasse.

Hu pleier å nevne den vidda støtt og stadig.

Ihvertfall sånn som jeg husker det, fra da vi var i tenårene.

Men men.

Hvis man ser på han øverst til venstre her, som skal være nordisk da, så ser man det, at Christell nok ikke har en sånn høy panne, som på plansjen, og kanskje også søstra mi, Pia Ribsskog, (som jeg synes det kan se ut som), i bakgrunnen på bildet i PS-et ovenfor, har:

skaller

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Europaeid_types.jpg

PS 6.

Christell har vel kanskje en mer sånn alpinsk skalle kanskje, (selv om hun har blondt hår), hvis man kikker på plansjen, i PS-et overfor.

Det er mulig.

Selv om hun kanskje er litt ubestemmelig, det er mulig.

Så jeg skal ikke si det her for sikkert.

Men jeg får se om jeg klarer å finne ut mer om dette.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 7.

Her ser vi hvorfor Christell er et håpløst tilfelle, å få til å passe.

Her er nemlig Christells slektning, Neanderthal-mannen.

Her kan vi se at panna skrår tilbake, på som samme måten, som på Christell:

neanderthal

Da blir det lettere å forstå hvorfor Christell var den siste i klassen, som lærte å lese undertekstene, på TV-en, for eksempel.

Det blir enklere å forstå hvorfor hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen, for å si det sånn.

Men jeg får prøve å finne noen andre å plage nå.

Nå har jeg vært litt slem mot Christell, og skrevet mye om henne.

Så jeg får se om jeg klarer å finne noen andre å skrive mer om framover da.

Vi får se om jeg ikke klarer det.

Jeg skal prøve ihvertfall.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter