Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. mai 2010

Facebook-melding til Lill-Doris Gustavsen, fra Sande






Hei Lill Doris,






Erik Ribsskog 3. mai kl. 23:20

hvordan går det?


Var det ikke du som gikk i klassen min?

Hva het hu andre Lill lurte jeg, med mørkt hår, fra Svelvik, var det Lill Beate Gustavsen?

Sorry hvis jeg husker feil.

Hadde ikke du ei søster og, som du hadde med på Fremad?


Var det du som leste, hva heter det, Margit Sandemo bøker på skolen?

Bare lurte, jeg veit ikke hvem andre jeg kan spørre som jeg kommer på for øyeblikket ihvertfall.

Du dukka opp på Facebook-sida her skjønner du.


Mvh.

Erik Ribsskog (Fra 2. klasse handel og kontor, Sande, Markedsføring).



Lill Gustavsen 3. mai kl. 23:37 Rapporter

hei, jeg gikk, regnskap, husker deg såvidt, tror du gikk i parallelklassen. Lill Beate gikk allmenn tror jeg, Lill Astrid gikk handel og kontor. har ikke søster, men hang endel sammen med kusina mi, kan være det du husker. og ja det var jeg som leste Margit Sandemo bøkerne, og lånte dem ut til mange, så det var flere som leste dem.




Erik Ribsskog 3. mai kl. 23:45

Hei,

nei, det var hun Lill Beate som gikk almenn, jeg kjente hu gjennom søstra mi og fra Fremad, hvor stesøstra mi Christell pleide å dra meg med.


Det var sikkert deg og kusina di jeg møtte på Fremad da, ei som var et år yngre enn deg kanskje og slank og pen osv.

Men jeg hadde rota meg borti ei annen jente der, som begynte å kline med meg inne på Fremad.


Men hu tror jeg det var noe rart med, for hu visste jeg ikke hvem var engang.

Men men.

Har flykta til England forresten, har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' i Oslo, enda jeg bare har jobbet som butikksjef.


Vet du forresten hva Kristin Sola driver med?

Hu og Monika, i klassen vår, fra Selvik, tok opp med meg, at jeg hadde bodd alene, siden jeg var ni år, i et friminutt.

Og nå driver jeg og tar opp en sak mot faren min, for omsorgssvikt, og da prøver jeg å få tak i de to, for å høre om de tørr å si det de sa da igjen.


Jeg har en blogg nå, som jeg skriver på:

http://johncons-mirror.blogspot.com/


Jeg pleier å publisere det meste, men du vil kanskje ikke ha det på bloggen?

Hvordan var russeåret deres?

Vi gikk i samme klasse, 2. året, i den brakka.

Men klassen var delt i markedsføring og regnskap, men vi hadde norsk med Samland og hu klasseforstanderen i Bed-øk, var det vel, og han lave karen i sos-øk.


Noe sånt.

Mvh.

Erik Ribsskog



Lill Gustavsen 3. mai kl. 23:58 Rapporter

Du husker mye du. Vet ikke sikkert om det var kusina mi jeg vanka sammen med, kan ha vært andre, kusina mi er pen, men kanskje ikke så slank. og jeg vet ikke hva Kristin holder på med, men Monica jobber på Rema 1000. Kan gi henne en beskjed fra deg.




Erik Ribsskog 4. mai kl. 00:04

Hei,

ja Jan-Arild sa at Monica jobba på Rema i Sande, så jeg har prøvd å ringt, men fikk bare tak i sjefen hennes, som skulle gi beskjed.


Men dette er mange måneder siden nå.

Men hu er kanskje redd for faren min, jeg har også kontakta henne på Facebook.

Det var sikkert kusina di, jeg syntes hu virka helt slank og fin jeg, men jeg hadde drekki litt da.


Bare fleiper.

Men kult hvis du har mulighet til å gi beskjed, og får henne til å kontakte meg på Facebook eller noe.

Hvordan går det med Søren Larsen, som var sønn av fabrikkdirektøren i Selvik og gikk i klassen min det første året?


Hva med Mette Berget og Rose Marie Baltersen?

Hører du noe fra Lene Andersen?

Hva med Line Nilsen?

Det blir mye spørsmål her.

Men det var kult å prate med noen fra den gamle klassen i Sande igjen.


Sorry at jeg skriver seint om natta!

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 4. mai kl. 01:44

Hei forresten,


jeg kom på en ting til.

Jeg driver med noe slektsforskning.

Så har jeg ei tante, fra Sande, som heter Inger.

Fra Galleberg, tror jeg.

Og dem bor i Son nå, og fetteren min Ove, er sønnen hennes.


Og han har en fetter i Sande, som heter Eskild vel, og som er litt hemma, eller noe sånt, i hue da tror jeg.

Hu Inger er i Jehovas Vitner.

Du vet ikke hva den familien der heter til etternavn, for jeg mangler det i slektsforskninga mi.


For jeg har kutta ut familien, etter at jeg hørte jeg var forfulgt.

Og han Ove rapper mynter, og ødela en sofa jeg hadde inne i Oslo, og hoppa over balkongen til naboen osv.

Så jeg gidder ikke å kontakte dem.


Men kanskje noen folk i Sande vet hvem jeg mener.

Sorry at det blir mye mas.

Faren min solgte leiligheten jeg bodde i, på Bergeråsen, og onkelen min, Runar, (som er gift med Inger), arva huset til farmora mi på Sand, så jeg har liksom ikke hatt noe sted å dra tilbake til, i helger og ferier osv.


Så jeg har ikke hatt så mye kontakt med Berger-folk osv.

Kjetil Holshagen var en kamerat på Bergeråsen, som bor i Sande nå.

Men han hadde visst havna litt ute å kjøre, mener jeg en annen fetter av meg hinta om.


Men men.

Igjen beklager at det blir mye mas!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter