Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. mai 2010

Gjeng på Stovner som tuller?

Jeg skrev jo om på bloggen igår, om da jeg møtte Nina Monsen, på Stovner Senter, våren 1993, da jeg skulle kjøpe barbermaskin, (en dag jeg hadde helgeperm fra militære, som var Geværkompaniet på Terningmoen).

Var dette møtet tilfeldig?

Hva vet jeg.

Dette var vel en fredag kveld.

Og jeg avtalte å gå ut på byen med Nina Monsen og typen, på lørdagen.

Så jeg dro ned til byen, og ringte henne fra telefonkiosken på Oslo City, for jeg hadde ikke telefon på Ungbo.

Og da ville hu plutselig ikke gå ut på byen lengre.

Av uviss grunn for meg.

Men men.

Men jeg så henne aldri etterpå, (og hun tok jo selvmord i år 2000), så jeg vet ikke hva dette kom av.

Mer da.

Jo, jeg bodde jo i bydel Furuset/Stovner.

Så da jeg ble arbeidsledig, etter militæret, så måtte jeg dra til Arbeidsformidlingen på Stovner.

Og der ble jeg tulla fælt med.

For han som jobba der, var uhøflig, og kalte meg 'fersk' på arbeidsmarkedet, (enda jeg hadde jobba to år på OBS Triaden og et år på CC Storkjøp, og også hadde jobbet et par måneder for Norsk Hagetidend).

Og han registrerte meg som ADB-medarbeider, og ikke EDB-medarbeider.

(Bare for å kødde med meg, virka det som for meg).

Og var generelt frekk og nedlatende.

Kan det ha vært sånn at både Nina Monsen og han på Arbeidsformidlinga på Stovner, var i den samme gjengen?

Er ikke Young Guns store på Romsås, som er like ved.

(Hvor det kjente Romsås-drapet var, på begynnelsen av 80-tallet vel).

Der hvor Nina Monsen bodde.

Var Nina Monsen Young Guns-hore?

Vel det samme som A-gjengen.

(Som broren min, Axel Thomassen, kjente en av lederne for, fortalte han meg, i 2005).

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Christell hadde også en venninne på Stovner, (da hun var i begynnelsen av tenårene, ihvertfall), så hun kan også være Young Guns/A-gjengen-hore, for alt hva jeg vet.

Hva vet jeg.

For hun tulla også med meg, etter militæret.

Jeg hadde jo studert, (og jobba i butikk, i et hvileår), i tre år.

Og vært et år, i militæret.

Så jeg hadde ikke så god råd, etter militæret.

Så Christell tulla med meg, tror jeg, (og nok også søstra mi), og satt på en film, som het 'de elskende på Point Neuff', i leiligheten til Christell, og Hege Snoghøj, ved Terningen Matcafe.

Så de mobba meg fordi jeg ikke hadde så god råd, mens jeg var i militæret, vil jeg si.

Enda ingen av Christells brødre, fra Bergeråsen, (Jan og Viggo Snoghøj), har vært i militæret, for de er danske statsborgere.

Og jeg fikk ikke noen sånn barnetrygd-konto, eller noe sånt, av faren min, da jeg ble 18.

Så jeg starta liksom på bar bakke, og måtte klare meg selv, fra jeg var 18.

Og så har jeg nok blitt angrepet av noe Young Guns/A-gjengen da.

Som antagelig nok også broren min var med på.

For han ga meg, etter militæret, en Beck cd, som het 'Loser'.

(Som han sa, at han fikk, fordi alle på ungdomsskolen hans, kunne velge en cd, når de var ferdige.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter