Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. mai 2010

Her er det huset som tante Ellen og hennes nye mann, Johan Didrik Beichmann, bor i nå. Det var sånn som bestemor Ingeborg beskrev det, vil jeg si

huset til tante ellen og beichmann

http://www.estate.no/filestore/Eiendomskataogen_februar_08.pdf

PS.

Tante Ellen leide i Sveits, husker jeg, at hun sa, fra da jeg var på besøk der, sommeren 1987.

Så det er kanskje det huset som innboet til bestemor Ingeborg har gått til da?

Hvem vet.

Jeg lurte på om de kunne ha kjøpt det huset som Cathrine Gran (Pedersen) og de bodde i.

For det var også et hvitt hus i Stavern.

Men de bodde i et murhus de, sånn som jeg husker det.

Og ikke i et trehus, sånn som dette huset.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg synes også at de har herma litt for mye etter kjøkkenet mitt, vil jeg si.

Så da blir jeg litt 'irriterings'.

Så sånn er det.

Bare noe jeg la merke til nå.

Så sånn er det.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

Photo 9634

PS 4.

Det huset til tante Ellen og de, det ser ut som et sørlandshus, vil jeg si.

Så da er nok de kristne, som på Sørlandet, dvs. protestanter vel.

Og det kjøkkenet mitt, det ser også ut som et sånt 'sørlandskjøkken', mer eller mindre, vil jeg si.

Så da vil jeg si det, at jeg bor i den protestantiske delen, av Liverpool.

Det tror jeg at jeg snart kan tørre å fastslå nå, etter å ha bodd her i snart fire år.

Husvert-firmaet heter også Imperial Properties, og da er det snakk om det britiske imperiet.

Og det er noe engelske greier.

Og ikke noe irsk, jeg tror ikke at noen katolikker ville ha kalt firma sitt for noe med 'imperial'.

Så jeg bor nok i den protestantiske delen av Liverpool, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

PS 5.

Og hun Lorna, (med mørkt hår), på Imperial Properties.

Hun er nok katolikk, vil jeg tippe på, hun som har tulla så mye med meg, og ikke fått fiksa noe i leiligheten, som har gått i stykker.

Sånn som varmtvannsberederen og komfyren og vaskemaskinen osv.

Så de reperatørene som hu har sendt, de har nok vært i noe katolsk 'mob', eller noe.

Kan det nesten virke som for meg.

Så jeg har nok blitt tulla med av noe katolsk mob, den tida jeg har bodd her, vil jeg si.

Mens han sjefen George, han er protestant.

(Og drar mye til Preston osv., som er i England).

Og han ringer nok noen protestantiske reperatører, som faktisk fikser de tingene som går i stykker.

I motsetning til de som Lorna ringer, for hun er nok i noe katolsk mob, som tuller med meg.

Hvis jeg skulle gjette.

Så hvis protestantene blir sure på meg, fordi jeg betaler husleia for seint, eller hvis jeg kommer ti minutter for seint, på the Jobcenter, så lar de nok katolikkene tulle med meg.

Sånn er det nok å være nordmann i Liverpool.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter