Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. mai 2010

Jeg anmeldte min halvbror Axel Thomassen, sin stemor, Mette Holter, for mafiaforfølgelse, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av Mette Holter, for mafia-forfølgelse/Fwd: Ny brukerkonto opprettet_ Avhopperforum










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Mette Holter, for mafia-forfølgelse/Fwd: Ny brukerkonto opprettet_ Avhopperforum











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, May 31, 2010 at 5:23 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg får sende om det her til dere og.

Min halvbror, (vi har samme mor, Karen Ribsskog, som døde i 1999), sin stemor, Mette Holter, har vært i den amerikanske Ancona-mafiaen, på 60 og 70-tallet, var det vel, har hun fortalt til meg, det året jeg leide et rom av dem, på Furuset i Oslo.


Og i 2003, så overhørte jeg i Oslo, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Da har vel det antagelig noe med Mette Holter å gjøre, tenker jeg nå.

Så jeg vil gjerne anmelde henne for mafia-forfølgelse.


Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/5/31
Subject: Re: Ny brukerkonto opprettet_ Avhopperforum
To: Bent C Larsen <bentcollert@gmail.com>


Hei,

jeg har en tante, Inger Olsen, som bor i Son, og er fra Sande i Vestfold, som er i Jehovas Vitner.


Og jeg har opplevd at hennes sønn, (min fetter), Ove Christian Olsen, har tulla med meg, og stjålet mynter og ødelagt sofaen min osv., og begynt å snoke i kjøleskapet mitt, når jeg har åpna døra til leiligheten.


De tror de kan bestemme over en voksen mann, de lever i en drømmeverden og skal sette seg over meg.

Jeg har også overhørt at jeg er forfulgt av noe som kalles 'mafian', i Oslo, og har flyktet til England.


Jeg ønsker å ta opp noen av problemene omkring at jeg har Jehovas Vitner, Johanitterordenen, Steiner-bevegelsen og også den amerikanske mafiaen, (Ancona-familien, etter min halvbror Axel Thomassen sin stemor Mette Holter, som bodde hos den amerikanske mafiaen på 60 og 70-tallet, var det vel).


Så jeg er ikke avhopper, fra noen sekt, e.l., men jeg har flust av sånne problem-slekter/organisasjoner i slekta.

Så jeg blir vel tulla med av så godt som alle av de, vil jeg tippe på.

I tillegg er vel også søstra mi kommunist, så jeg har så mye sånt tull i slekta, så jeg synes jeg hører hjemme på avhopper-forumet, selv om jeg er flyktning og ikke noen avhopper.


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/5/31 Bent C Larsen <bentcollert@gmail.com>



Hei,

Takk for at du vil registrere deg som ny bruker av Avhopperforum..

For å få åpnet din bruker-registrering trenger jeg kun at du

returnerer denne mailen med et par seriøse ord om deg selv.

Vi mottar daglig innmeldinger fra useriøse aktører som vil spre

reklame og annet spam.

For å eleminere dette problemet trenger vi derfor denne ekstra

bekreftelsen fra deg.



Velkommen til forumet.

Vennlig hilsen



--

Bent C Larsen

Mob. +4748054220





---------- Videresendt melding ----------

Fra: <johan@avhopperforum.org>

Dato: 28. mai 2010 12.55

Emne: Ny brukerkonto opprettet

Til: Bent <bentcollert@gmail.com>





Hei,



Brukerkontoen til "johncons" har enten blitt deaktivert eller nylig blitt

opprettet. Du burde sjekke denne brukerens kontodetaljer, og om nødvendig

aktivere brukerkontoen ved å gå til følgende nettadresse:





http://www.avhopperforum.org/forum/ucp.php?mode=activate&u=1121&k=2F6QE56BJB



--

Thanks, The Management







--

Bent C Larsen

Mob. +4790186151











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter