Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. mai 2010

Jeg har jobbet innen emballasje, så jeg la merke til den nye Budweiser-flaska, av aluminium. Nesten som en ølboks, formet som en flaske, vil jeg si

Photo 9748

Photo 9757

Photo 9758

PS.

Men jeg lurer på om den emballasje-jobben var litt lureri.

Det var nesten som å være spion for et tysk firma mot veldig mange nordiske firma, synes jeg.

(I jobben som 'Company Researcer' for prosjektet 'the Packaging (Europe) Database'.

Det var mange folk fra vel omtrent alle de europeiske landene, som jobbet på samme måte da, så jeg var bare en av mange.

Men likevel, det var kanskje noe lureri, eller industrispionasje?

Hva vet jeg).

Men det er mulig jeg tar feil.

Det var den eneste jobben jeg klarte å få, etter å ha blitt konstruktivt oppsagt, fra Arvato/Microsoft-jobben.

Så jeg tror ikke at norske myndigheter vet hva de gjør, når de ikke lar norske statsborgere få rettighetene sine.

Da kan de bli utnyttet av utenlandske firma, på en måte som kan skade norsk næringsliv, (og norske interesser), vil jeg si.

Så her er noe råttent i Norge, vil jeg si.

Norske folk blir utnyttet, når de er i sårbare situasjoner, av 'New World Order', synes jeg det virker som.

Så derfor synes jeg det er dumt av Norge, å ikke gi norske folk sine rettigheter.

For da kommer Norge til å tape på det, at bedrifter og andre, utnytter mine ferdigheter da, (på en måte som kan skade norske interesser), når jeg er i en situasjon, hvor jeg ikke har så mye valg, fordi jeg allerede har hatt en 'tulle-jobb', og prøver å få tatt en sak opp mot de.

Så må jeg ha en jobb, mens jeg tar opp den første arbeidssaken.

Så havner jeg søren meg i en ny 'tullejobb'.

Som jeg blir avhengig av, siden jeg ikke får advokat og Fri Rettshjelp, f.eks.

Så det taper Norge på, vil jeg si, å ha sånne feministiske lover, vil jeg kalle det.

Man hjelper kvinner som blir utsatt for trafikering osv., av mafia-nettverk.

Men man hjelper ikke menn som blir forfulgt av de samme nettverkene, (eller lignende nettverk).

Så da blir disse mennene, (som meg), lette å utnytte, for utenlandske firma, som vil spionere på Norge, f.eks.

Så derfor så burde ikke Norge utstøte folk, som de mer eller mindre har gjort mot meg, vil jeg si.

For da kan jeg bli utnyttet, når jeg er i en sårbar situasjon, av folk som ikke nødvendigvis vil Norge vel, vil jeg si.

For jeg er ikke helt sikker på det Packaging Europe-greiene, (som jeg har skrevet om tidligere, på den bloggen her, osv.).

Så jeg prøver litt å varsle om den Packaging Europe-jobben og.

(Som jeg så på the Jobcentre sine nettsider, hvor de lister opp ledige jobber.

Så det virka seriøst for meg, i begynnelsen, siden the Jobcenter vel er ment å være seriøse, siden de vel er eiet av britiske myndigheter, såvidt jeg har forstått det.

Og jeg mistenker også at jeg kan ha vært underbetalt, i den jobben.

Uten at jeg vet tariffen når man jobber hjemmefra.

Men sånne telefoner til norske firma, går trått, for de er vant katalog-svindel firma, osv., så jeg tjente ikke nok i den jobben, hvis jeg bare jobbet kontortid.

Så jeg tjente ikke så mye som vanlig engelsk minstelønn, på langt nær, vil jeg si.

Så jeg måtte jobbe ekstra i helger og om kveldene, ved å søke etter informasjon på nettet, (om de nordiske firmaene), for å få en lønn tilsvarende engelsk minstelønn, vil jeg si.

Så jeg mistenker at jeg nok må ha vært underbetalt, i den jobben.

Jeg så hvordan noen svenske og danske vikarbyrå, eller arbeidskraft-tilbyder-firma, gjorde dette, og de gjorde det ikke så nøye, de bare la til et produkt, for hvert firma, og de gjorde det ofte feil.

Men de fikk sikkert mer lønn enn meg, som la masse flid i det, og derfor brukte mye lenger tid.

Så det lønnings-greiene i det firmaet var litt urettferdig, mener jeg.

Man fikk like dårlig betalt, uansett om man jobbet bra eller dårlig.

Så da ble man straffet, for å gjøre jobben bra, for da måtte man jobbe fler timer, for å få like mye i lønn, som de som ikke tok jobben seriøst, men bare skreiv et produkt, på hvert firma, og disse skjønte ofte ikke bransjen så bra, så de skreiv ofte feil, la jeg merke til, som jobbet i det firmaet, i et og et halvt år, så jeg begynte å skjønne den bransjen litt, etterhvert.

Men men.

Og den som sendte lønningssjekkene, fra Norwich, var veldig ofte syk.

Så jeg gikk ofte blakk her.

For etter at jeg sluttet i Arvato/Microsoft-jobben, (eller jeg ble sendt hjem av Managing Director, og så senere konstruktivt oppsagt, etter at jeg begynte med en arbeidssak), så brukte jeg jo en del uker på den arbeidssaken, til å fullføre referater osv.

Så derfor tok det noen uker, før jeg registrerte meg som arbeidsledig.

For jeg ville bli ferdig med Arvato-'greiene', før jeg begynte i en ny jobb.

For da er det lett å bli stressa, hvis man jobber heltid, og kanskje glemme hva som foregikk, i den gamle jobben.

Så jeg syntes det virka smartest, å få skrevet opp hva som skjedde på Arvato, før jeg fikk meg en ny jobb.

Jeg var også veldig sliten etter Arvato-jobben, så jeg trengte litt pause.

Men men.

Eller pause fra å bli sjefa med da.

Eller hvordan man skal si det.

Så det var veldig spesielt det, å ha to 'tulle-jobber' etter hverandre.

Det er nesten sånn at jeg mistenker at 'New World Order', spekulerer i at noen personer i hvert land, ikke skal få ens rettigheter, men bli en flyktning.

Sånn at 'New World Order' kan utnytte disse personenes kunnskaper da, for en billig penge, i utlandet.

Folk som meg, som kanskje ville ha vært prosjektledere, eller direktører, eller ingeniører, e.l., i Norge, med topplønner.

De blir jaget til utlandet, og utnyttet, systematisk, av 'New World Order/sionistene/illluminati'.

Virker det som for meg.

At dette må være organisert og tilrettelagt, som Olsenbanden vel sier.

Så de som 'styrer verden', de er mer eller mindre som Olsenbanden, vil jeg si.

Ikke noe mindre kriminelle, vil jeg tippe på.

Men jeg synes det er rart, at ingen i f.eks. Norge våkner opp.

For det er vel ikke typisk norsk å være som Olsenbanden, og det som værre er?

Eller er det det?

Er det jeg som har misforstått norske folk?

Hvem vet.

Vi får se.

Så sånn er nok det.)

Men jeg får ikke noe respons, dessverre.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og ølet smakte godt fra den flaska, vil jeg si.

(Uten at jeg er noen ølhund, som drikker øl hver dag da).

Men jeg mener å huske å ha hørt det før, at noen har sagt det, at øl smaker bedre fra boks, enn fra flaske.

Men med aluminiumsflasker, så får man kanskje det beste fra to verdener?

Hva vet jeg.

Det blir kanskje dyrere å kjøpe øl på aluminiumsflasker, kanskje.

Den kosta vel 15-16 kroner, den Budweiser-flaska, mener jeg.

Så det er kanskje ikke noe ideell løsning for arbeidsledige.

Men nå kjøpte jeg bare en flaske for å se hvordan de nye aluminiums-flaskene var jeg da.

Jeg syntes det var litt artig, med sånne nye flasker.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

PS 3.

473 ml. var den flaska, forresten.

Så det var nesten en halvliter.

473 ml. det er kanskje en amerikansk måleenhet det?

Kan det være en amerikansk pint?

Siden Budweiser vel er amerikansk, mener jeg.

Hvem vet.

PS 4.

Jo, det var visst en (drøy) amerikansk pint, (som består av 16 ounces, visstnok):

A pint glass is a drinking vessel made to hold either a British ("imperial") pint of 20 imperial fluid ounces (570 ml) or an American pint of 16 US fluid ounces (470 ml). These glasses are used predominately to serve beer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pint_glass

PS 5.

Det skal jeg si, neste gang jeg kjøper øl på byen.

At det må være en 'imperalistisk pint', (eller kanskje heller 'imperial pint'), og ikke en amerikansk 'pint'.

Bare fleiper.

Jeg lurer på hva dem hadde sagt da.

Vi får se.

Eller kanskje ikke.

PS 6.

Frank Strandli, (fotballspilleren), ble jo påstått å ha sagt at de hadde et godt øl i England, som het 'pint'.

Men han har visst tilbakevist det selv.

Det er kanskje bare en vandrehistorie.

Hvem vet.

Det er mulig.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter