Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. mai 2010

Jeg kan få studielån i England, (siden Lånekassa lager krøll). Jeg har lyst til å studere historie. Jeg er litt lei av data og å være arbeidsledig




Gmail - Student finance estimate reference number










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Student finance estimate reference number











notifications@slc.co.uk
<notifications@slc.co.uk>



Mon, May 24, 2010 at 9:42 AM




To:
ERIBSSKOG@gmail.com







Thank you for using our online calculator to create your student finance estimate. To check or amend this estimate please visit
www.direct.gov.uk/studentfinance at any time, and enter your email address and the estimate's unique reference number.


Student finance estimate reference number:
SFC211232


Further information about student finance, and how to apply for it, is also available at
www.direct.gov.uk/studentfinance.


Yours sincerely

Student Finance England


Please do not reply to this email. It has been automatically produced from an address which cannot accept incoming mail.




*******************************************************************************************************

The information from the Student Loans Company Ltd contained in this e-mail is private and privileged. If you have received this e-mail in error be advised that any use is strictly prohibited. Please notify us and delete the message from your computer. You may not copy or forward it or use or disclose its contents to any other person.



As internet communications are capable of data corruption it may be inappropriate to rely on advice or opinions contained in an e-mail without obtaining written confirmation of it. This footnote also confirms that this email message has been swept for the presence of computer viruses, however we do not accept any liability or responsibility for resultant virus infection. Opinions and views expressed in this e-mail are those of the sender and may not reflect the opinions and views of The Student Loans Company Limited.



The Student Loans Company Ltd registered office is at 21 St Thomas Street, Bristol, BS1 6JS and it is registered in England Company No. 02401034, VAT No. 556 4352 32.

********************************************************************************************************








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter