Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. mai 2010

Jeg sendte en klage til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, hvor jeg forklarte at min stesøsters halvbror, er korsfarer, og om det har påvirket dem




Google Mail - Klage/Fwd: Angående johanitterordenen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage/Fwd: Angående johanitterordenen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 2, 2010 at 1:57 AM




To:
postmottak@fmoa.no






Hei,

som dere ser, i den videresendte e-posten, så har jeg korsfarere i familien, (min stesøster Christell Humblen sin halvbror, som er medlem i Johanitterordenen).

Og jeg tror at hun stesøsteren min Christell Humblen, og stemoren min Haldis Humblen, er nok antagelig noe med korsfarere de og, hvis jeg skulle gjette.


Og det er en ting det.

Men de har tulla med meg hele livet, der jeg vokste opp på Bergeråsen, og sikkert også i skole, jobb og militæret og i utlandet ellerpå.

Det mulig at min mors familie, fra Danmark, også er korsfarere.


Så dere har nekta meg Fri Rettshjelp mange ganger.

Har denne korsfarer-gjengen, Johanitterordenen, også tulla med meg hos dere?

Kan dere være snille å undersøke dette?


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/5/1
Subject: Angående johanitterordenen
To: bjorn.humblen@online.no


Hei,

takk for telefonsamtale nå.

Du sa du var sønn av Oddbjørn Humblen og halvbror til Christell Humblen.


Du sa du kjente min søster Pia godt, at hun hadde vært med Christell til Hordaland osv.


Du sa du hadde meldt deg ut av johanitterordenen, og Taikwondo-klubben i Knarvik, og flyttet til byen.

Jeg sa at jeg hadde aldri møtt faren din, for det var litt rare familieforhold hos oss.


Christell og hennes mor Haldis, og min far Arne Mogan Olsen, og Jan og Viggo Snoghøj og min søster Pia, bodde nede hos Haldis i Havnehagen, mens jeg bodde for meg selv i Hellinga og Leirfaret, fra jeg var ni til jeg var 18 år.


Så sånn var det.

Jeg fortalte deg at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian' og hadde flytta til Liverpool.

Du fortalte at du sist traff søstra mi i bryllupet til Christell for en drøyt år siden vel.


Du sa at du hadde en onkel som het Jan Karsten Humblen, og som kunne være han som jeg traff, i middagsselskap på Gulskogen, i 1989, som drev butikk i Bergen, og som pleide å dra til Newcastle med Color Line, eller et annet selskap.


Han hadde vært sammen med to blonde damer, en stor og en tynn, Sigrid og en annen, ny nå.

Jeg har link til slektsforskinga her:



Og her er artikkelen om at du er med i johanitterordenen:



Er Christell også med i Johanitterorden forresten?

Jeg synes dere burde si fra om sånt, sånn at folk ikke får sjokk, når man finner at folk i slekta er med i ordener man aldri har hørt om.


Men men.

Hun Nadine Humblen, hun prøvde jeg å kontakte på Facebook, er det søstra di da eller?

Mer da.

Jo, var det Søren Snoghøj som kasta Haldis, mora til Christell, ut av vinduet sånn at hu ble lam i armen.


Det var vel ikke faren din, han virka for sivilisert til det, synes jeg, siden han var havnefogd og medlem i Rotary i Aalesund Øst osv.

Og han jobba vel også i Madagaskar?

Bodde ikke Christell og Jan og Viggo og Haldis i Madagaskar, under oppveksten?


Hadde dere slaver, (for å tulle litt :)?

Sorry at jeg forstyrrer så mye under helgefreden, og takk for svar på spørsmål om slektsforskning mm.

Mvh.



Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter