Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. mai 2010

Jeg sendte en klage til Politidirektoratet




Gmail - Klage til Politidirektoratet, angående at jeg ikke får arv, etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage til Politidirektoratet, angående at jeg ikke får arv, etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, May 29, 2010 at 8:19 PM




To:
post.vestfold@politiet.no






Hei,

jeg viser til brev fra Politimester Bjørnland, som jeg mottok tidligere denne uken.

Jeg vil gjerne klage til Politidirektoratet, som det står at jeg har mulighet til.


Altså, for det første så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke får arven min.

Spesialenheten, har tidligere opplyst meg om, at Politiet har en plikt til å veilede og hjelpe borgerne.


Jeg kan ikke si at jeg skjønner noen ting her.

Det skrives om undertegning av begjæring om privat skifte.

Jeg har ikke underskrevet noe begjæring om privat skifte.

Min mor er død, og jeg er en av min mors tre barn, så jeg har krav på en tredjedel av arven etter min mormor.


Hva foregår her.

Hvordan skal jeg gå fram for å få min arv?

Kan Politiet være så snill å veilede og hjelpe meg til å få mine rettigheter, (dvs. min arv, som ikke bare er etter min mormor, men også etter min morfar), slik som Spesialenheten sier at Politiet skal gjøre?


Hva skal jeg gjøre for å få min arv?

Vennligst ikke gjem dere bak byråkrati-språket nå.

Man må jo ha gått på kurs hos kommunistene for å klare å skrive så uklart, som Politiet gjør i Norge.


Her burde dere skjerpe dere, og begynne å skrive et språk som folk forstår, og gjøre det til et mål, at det dere skriver til folk, skal være lett å skjønne, uten at man må ha vært byråkrat.


Det er ikke for mye forlangt, synes jeg, at folk som har generell studiekompetanse, som meg, skal klare å forstå hva selve poenget er, i de forskjellige sakene.

Dere bruker et sånt språk som tilslører mer enn det opplyser, vil jeg si.


Og det er meningen at det skal være åpenhet og gjennomsiktighet i samfunnet.

Men dere er det motsatte av hjelpsomme, når dere ikke forklarer ting, sånn at vanlige folk forstår det.


Da blir Norge et byråkrati-velde, og det vil jeg klage på.

Dere får f*en meg skjerpe dere.

Med hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter