Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. mai 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Trakassering på internett










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Trakassering på internett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 12, 2010 at 8:45 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg har jo overhørt, da jeg bodde i Oslo, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian' der.

Dette har jeg skrevet om på blogg, i forsøk på å få rettighetene mine, som jeg blir nektet av politiet i Norge.


(Jeg lurer bl.a. på hvem denne 'mafian' er, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av da).

Noen folk, som kaller seg 'Pervoen fra Skedsmokorset', (Helge M. Olsen), og en som kaller seg 'Snadrik' og 'STYCKAN'.


De terroriserer meg på meg på internett, når jeg prøver å koble av litt, fra det her 'mafian'-greiene, ved å chatte på nettet, på norske irc-kanaler, (siden jeg bor i England, (som flyktning)).


De har bl.a. laget en irc-kanal kalt 'mafian', for å trakassere meg.

Og Helge M. Olsen, pleier å skrive at han skal stikke en gaffel i øyet på meg, mm.

(Som jeg har anmeldt til politiet i Oslo, var det vel, fra før.


Det er mye som skjer så det blir mange anmeldelser.

Men politiet i Oslo, de aksepterer ikke e-post anmeldelser, så det er litt kronglete å sende anmeldelser til de, så jeg sender heller til Drammen nå).


Jeg vedlegger skjermbilde, fra irc-kanalen 'mafian', hvor jeg dukket opp for å se hvem mine plageånder er, (mitt nick er john_cons).

Mvh.

Erik Ribsskog





irc mafian.JPG
124K








PS.

Her er vedlegget:

irc mafian

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter