Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. mai 2010

Jeg sendte en ny e-post til E-on




Gmail - To Mr. Paul Fairclouch, Customer Service










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To Mr. Paul Fairclouch, Customer Service











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, May 15, 2010 at 1:23 AM




To:
DirectorofCustomerService@eonenergy.com






Hi,

I'm refering to your letter from 12/5, which I reiceived yesterday.

You write that you are going to look into my complaint.

But what were your earlier e-mails about then?


(I sent you a letter on 19/4.

And then I got a phone-call from you on 28/4.

I got an e-mail from you on 28/4.

And on 29/4 and 30/4.


Where in your complaints-procedure where these phone-calls and e-mails?).

Which of my complaints is it that you are gong to deal with, is it my latest e-mail, from 30/4 or is it eg. the letter from 19/4?


Where is this in your complaint-procedure now, would you say?

Thank you very much in advance for you update!

Best regards,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter