Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. mai 2010

Jeg sendte en ny e-post til the Energy Ombudsman




Gmail - Update Case 575571/Fwd: Your reply from E.ON










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Update Case 575571/Fwd: Your reply from E.ON











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 18, 2010 at 11:33 PM




To:
enquiries@energy-ombudsman.org.uk






Hi,

this is an update, (in the forwarded e-mail), to the e-mail I sent you on Saturday 15/5.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: <sysresponse-do-not-reply@eonenergy.com>

Date: Tue, May 18, 2010 at 10:48 AM
Subject: Your reply from E.ON
To: eribsskog@gmail.com


Account number: 012373289370



Hello Mr Ribsskog and thank you for your email.



The letter that you received from Paul Faiurclough dated 12 May 2010 was a standard system generated letter that is sent out to all customers who have had a complaint raised on their account.



Kind regards



Stephen Ward

Directors' Office



Do you manage your account online? If not, you're missing out on being able to:



- Access your account securely

- View your bills online, no more paper bills

- Provide your own meter readings

- Set up your Direct Debit*

- Change your personal details



To register to manage your account online, click https://www.eonenergy.com/manageonline



* Direct Debit is not available to customers with prepayment meters.



If you'd like to email us please visit http://www.eonenergy.com/contact/. By emailing us through our website we can guarantee your information remains secure. Thanks.





___________________________ Disclaimer Notice ______________________

This message and any attachments are confidential and should only be read by

those to whom they are addressed. If you are not the intended recipient, please

contact us, delete the message from your computer and destroy any copies. Any

distribution or copying without our prior permission is prohibited.



Internet communications are not always secure and therefore E.ON

does not accept legal responsibility for this message. The recipient is

responsible for verifying its authenticity before acting on the contents. Any

views or opinions presented are solely those of the author and do not

necessarily represent those of E.ON.



Registered addresses:



E.ON UK Plc, Westwood Way, Westwood Business Park, Coventry, CV4 8LG.

Registered in England and Wales No. 2366970



E.ON Energy Limited, Westwood Way, Westwood Business Park, Coventry, CV4 8LG.

Registered in England and Wales No. 3407430





Telephone +44 (0) 2476 192000

Fax +44 (0) 2476 42 5432











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter