Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. mai 2010

Jeg sendte en ny e-post til ICE




Gmail - Paul Baggaley, Investigating Officer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Paul Baggaley, Investigating Officer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 30, 2010 at 12:08 AM




To:
ice@dwp.gsi.gov.uk






Hi,

I'm refering to your letter, from 24. May, in which I noticed a couple of things, that I reacted a bit on.

1.

You write, that I have to complain to the Jobcenter, about my other complaints.


But my initial complaint, is against the Jobcentre manager.

Shouldn't then my later complaints be sent to you?


2.

You write that I agreed with the definition of the complaint, (Joubcenre Plus has failed to deal with your complaint in a timely and appropriate manner), on the phone.


But as I remember it, ICE called me on my mobile, when I was at Tesco.

And as I remember it, I've contacted you back later, with an updated complaint.

I remember it as that I objected, over the phone, to the defenition, when ICE called me, on my mobile.


(Why do you call people on their mobile, about things like this?)

Could you please go through my e-mails and see if you can find the complaint as I stated it.



3.

Who should I complain to about the error in your letter.

Since I did not agree over the phone on the 'shape' of the complaint.



Thank you very much in advance, for you answer!

Best Regards,

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter