Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. mai 2010

Jeg sendte en ny e-post til Rigsarkivet i Danmark




Gmail - slægtsforskning










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




slægtsforskning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 19, 2010 at 9:56 PM




To:
"Nils G. Bartholdy" <ngb@ra.sa.dk>






Hei,

takk for Deres e-brev!

Jeg kan dessverre ikke dra til København, for å se på testamentet etter Holger baron Adeler, for jeg har ingen penger.

Jeg får ikke arv etter min mormor, fra Danmark, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, (etter den danske rikingen Anker Heegaard).


Og min mors slekt har heller ikke fortalt meg at min mormor arvet Holger baron Adeler.

Så jeg synes dette kan virke litt underlig, og nå er min mormor død, og jeg er ikke på talefot med resten.


Jeg får heller ikke noe jobb i England, enda jeg har jobbet som butikksjef, og har en grad i IT fra Høgskolen i Oslo.

Så jeg lurer på om jeg blir tullet med av noe mob/'mafian', (som jeg har overhørt i Oslo at jeg er forfulgt av), og/eller politiet.


Jeg hadde ikke tenkt å lage noe mer unødvendig korrespondanse om dette nå, men dette er vel kanskje et annet tema.

Men men.

Takk for Deres svar ihverfall!

Mvh.


Erik Ribsskog


2010/5/19 Nils G. Bartholdy <ngb@ra.sa.dk>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter