Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. mai 2010

Jeg sendte en ny e-post til Wikipedia




Gmail - Re: [Ticket#2010010610016951] Update/Fwd: Responsible person/Fwd: Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her e [...]










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: [Ticket#2010010610016951] Update/Fwd: Responsible person/Fwd: Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her e [...]











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 25, 2010 at 2:10 AM




To:
Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>






Hei,

ja vi får se.

Politiet i Norge har jo ofte mye å gjøre, men jeg får håpe at de tar denne saken seriøst.

Hvis ikke så får jeg bare ta det derfra.


Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/5/25 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

Hei, Erik Ribsskog, og takk for din e-post.

05/24/2010 23:42 - Erik Ribsskog wrote:



> Hei,

>

> ja, jeg ble litt lei av det her 'kronglete' systemet deres nå, så nå har jeg

> anmeldt det her til politiet.

>

> For disse æreskrenkelsene har stått på Wikipedia siden januar.

>

> Er det fortsatt deg jeg skal ta dette med da, mener du?

<klippet bort tekst>

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog



Takk for informasjonen. Da stoler jeg på at politiet tar saken seriøst og at de

finner ut av dette slik at du blir fornøyd.



Det er ikke lenger meg du skal kommunisere med, herfra skal du, enten via din

advokat eller selv, kommunisere med politiet.



Med vennlig hilsen,

Hans-Petter Fjeld



--

Wikipedia - http://no.wikipedia.org

--

NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter