Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. mai 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Lill-Doris Gustavsen, fra Sande






Erik Ribsskog 8. mai kl. 22:59

Hei,

jeg kom selvfølgelig på mer.


Det er også en gutt, et år yngre enn oss, kanskje, som bor på en gård, langs E18, mellom Sande og Rølleshaugen vel.

På høyre side, hvis man kjører fra Sande mot Drammen.

Jeg hadde en kamerat, fra almenn, som het Espen Melheim, som fikk lappen.


Og en dag jeg hadde fri, så spurte han om jeg skulle bli med å kjøre til Drammen.

Så gikk stesøstra mi Christell forbi.

Så sa Espen at jeg skulle spørre om hu ville bli med.

Så dro vil til bowlinga på Åssiden, for Christell ville dit, var det vel.


Når vi skulle hjem til Berger, så kjørte vi om Sande.

Og da vi kom til den gården, så ville ikke Christell bli med mer.

Så gikk hu av bilen, hos han fra den gården/plassen, langs E18.

Er det også Jehovas Vitne-folk, de som bor der, lurte jeg.


For Christell var vel ikke sammen med han, tror jeg, hu var sammen med Simen Grossvoll fra Svelvik, og Iver, fra mellom Berger og Sande.

Men han langs E18 visste jeg ikke hvem var.

Så jeg lurte på, det var vel ikke noe bedestund de skulle ha.


Eller er han karen også i Jehovas Vitner?

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog



Lill Gustavsen 9. mai kl. 00:06 Rapporter

Aner ikke kjenner ikke dem der




Lill Gustavsen 9. mai kl. 00:09 Rapporter

og er mange gode Jehovas vitner ikke alle er gærne der, men mange rare. og jeg drikker ikke denne helga har sønnen min nå. neste helg er han hos faren so da så




Erik Ribsskog 9. mai kl. 01:01

Ok,

det var bare fleip det der.


Ikke min business det, jeg skjønner det.

Men du får si fra hvis du møter Monica Andersen eller Kristin Sola, at jeg prøver å få tak i dem.

Og hvis du møter noen som gikk i klassen min første året i Sande, så si at jeg leter etter klassebildet fra første klasse og.


Takk for svar, fortsatt god helg, og beklager alt forrstyrringa!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter