Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. mai 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Cecilia Elisabeth Strøm/Celia Elektrisk-Sire






Hei,




Erik Ribsskog 23. mai kl. 15:25

du er Cecilia Elisabeth Strøm, stemmer ikke det?


Har du bytta navn?

Hva skjedde med Arvato Liverpool sin Facebook-side da, som du styrte?

Mvh.

Erik Ribsskog




Det er ikke mitt riktige navn nei.

Hvorfor kontakter du meg? Jeg syntes dette er ekkelt!



Erik Ribsskog 23. mai kl. 16:29

Jeg skriver jo hvorfor jeg kontakter deg, jeg leter etter hun Cecilia Elisabeth Strøm, som styrte Facebook-gruppen til Arvato Liverpool.


Det virker litt søkt at du skulle synes at det var ekkelt.

Hvis du synes det er ekkelt å skrive på Facebook, så burde du ikke være på Facebook.

Jeg kopierte jo fra samtalen vår på Arvato Liverpool sin Facebook-side, over på bloggen min.


Og da kopierte jeg HTML-koden.

Og hvis jeg trykker på navnet Cecilia Elisabeth Strøm, i den bloggposten, så kommer jeg til din Facebook-profil.

Her er bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/02/oppdatering-fra-arvato-liverpool-sin.html


Hvis du synes det er ekkelt å få Facebook-meldinger fra meg, så skjønner jeg ikke hvorfor du svarer, for da må jo jeg svare.

Jeg synes dette virker som trakassering.

Jeg kan ikke skjønne at jeg gjør noe galt.


Mvh.

Erik Ribsskog



Jeg ser hva du har gjort på bloggen din, vær så snill å slett det!


Jeg har jobbet i arvato, og har ikke blitt behandlet noe bedre enn deg, så vær så snill ikke gjør dette mot meg du også.



Erik Ribsskog 23. mai kl. 16:45

Hei,

altså, jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian'.


Og jeg har startet prosjektet johncons-blogg.

Og jeg kommer ikke til å slette noe der, før jeg har fått rettighetene mine fra politiet, og før det som foregår, blir skrevet om i avisene.

Det har jeg sagt til advokat Elden osv. og mange andre.


Grunnen til at jeg kontaktet deg, var fordi jeg lurte på hva som hadde skjedd med Arvato Liverpool sin Facebook-gruppe, som du grunnla.

Fordi jeg følger med på den, siden jeg har skrevet en del der om min arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft Scandinavian Product Activation.


I tilfelle det dukket opp noen spørsmål der, om arbeidssaken min, som var et tema på den Facebook-gruppen.

Så jeg lurer egentlig bare på hva som har skjedd med den Facebook-gruppen.

Og hvis du har noe å tillegge angående hva som foregikk på Arvato Liverpool sin skandinaviske produktaktivering, så er du velkommen til å fortelle om det på min blogg osv.


Du var sjef der, (Team-Leader), da du jobbet der, stemmer ikke det?

Er ikke du fra Drammen, jeg ser du bor i Sogndal nå?

Kjenner du min stesøster fra Drammen, Christell Humblen, fra Konnerud?

Jeg er fra Berger, så jeg har gått på skole og jobbet i Drammen, på Gjerdes VGS. og CC Storkjøp.


Mvh.

Erik Ribsskog




Det stemmer ikke at jeg var teamleader, jeg jobbet for Software Assurance, men jeg sluttet før det kastet oss alle på dør. Vi tok opp en sak vi også, og kontoen ble flytt til Tyskland.

Men dette er mange mange år siden, og jeg har helst lyst til å glemme hele arbeidsstedet.

Så vær så snill slett meg, jeg blir redd, og syntes det er skummelt at du vet hvor jeg har bodd tidligere. Jeg har bare lyst til å være i fred fra alt som heter Arvato. Jeg meldte meg ut av gruppen, og hva som har skjedd med den etter det vet jeg ikke.


Så vær så snill, jeg ber det pent, ikke gjør dette mot meg.



Erik Ribsskog 23. mai kl. 17:03

Altså, grunnen til at jeg husket hvor du var fra, er at jeg også er fra Drammens-området.


Jeg bor i Liverpool enda jeg, og jeg har ingen penger og har til og med mista passet mitt.

Og jeg er en flyktning fra Norge.

Så du trenger ikke bekymre deg for at jeg skal dukke opp i Norge.

Jeg skriver blogg, og har fortsatt en sak mot Arvato, blant annet for at lederne brukte negativ forsterkning, for å kontrollere de ansatte.


Jeg har publisert alt om arbeidssaken min på dette nettstedet:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation


Grunnen til at jeg kontaktet deg er at jeg ikke finner den Facebook-gruppa, som jeg har holdt oversikten over, siden jeg har en arbeidssak, mot Arvato.

Jeg fant ikke gruppen nå, så jeg lagde min egen gruppe.


Du kan jo tenke på det.

Hvis du forrandrer mening, og vil at jeg skal publisere hva som har foregått, på Arvato, da du jobbet der, så kan du skrive på Facebook, eller du kan sende en e-post til eribsskog@gmail.com


Beklager at jeg forstyrrer, det var ikke meningen å skremme deg.

Jeg bare fulgte med på den Facebook-gruppen.

Mvh.

Erik Ribsskog





Find and Upload Documents from the Arvato Services Ltd.'s Microsoft Scandinavian Product Activation Group at Scribd.com




Det er helt i orden (så lenge du sletter det jeg skrev...)


Jeg vet dessverre ikke hvor gruppen er blitt av etter jeg sluttet som leder der, så jeg kan ikke hjelpe deg der. Jeg startet gruppen bare for gøy, og sluttet da jeg ble redd for at de kunne saksøke meg.

Jeg tror ikke jeg forandrer mening, men noe som kan hjelpe deg i saken din er å se på hvordan de engelske ble behandlet. De ble behandlet dårligere enn alle i det firmaet.


Særlig de unge engelske jentene uten utdanning.
Mange ble, slik jeg så det behandlet som dritt. De ble kjeftet på om dagen av unge teamleader gutter (som virkelig kunne fornærme), og om kvelden prøvde de samme karene å sjekke dem opp. (Ikke alle var sånn, men det var flere.) Når jeg tenker tilbake får jeg litt vondt av dem, de var forsvarsløse egentlig.


Du får ha lykke til på ferden, og håper at du sletter meg.

hilsen celia



Erik Ribsskog 23. mai kl. 17:49

Hei,

ja, jeg skal slette det, så fort jeg får rettighetene mine fra politiet, som jeg har forklart til alle andre.


Jeg ser hva du skriver, jeg så at en gjeng med engelske gutter, var på hun Anna Riski f.eks. også, fra Finland, hun lille ballett-studenten.

Men men.

Marianne Høksaas, jobbet vel på SA, mener jeg hun sa.


Hun ble jo Team-Leader på Produkt-aktivering seinere.

Hun sa at en som het Sturla, eller noe, jobbet på Arvato Liverpool, (på vegne av Microsoft), som seinere begynte på Technical Support, i Norge da.

Hun Marianne fortalte meg at ei finsk jente, som het Taru, skulle leie ut sitt rom i bofelleskap i Walton, videre.


For hu skulle begynne å jobbe i Irland.

Så da havna jeg sammen med en gjeng som ikke var helt fin, synes jeg, og som begynte å skulle vite alt jeg gjorde, og spurte rare spørsmål om Norge osv.

Så arvet jeg en grandonkel, i Holmsbu, og fikk leid meg leilighet off Dale St., i Leather Lane.


Så ble det etterhvert værre og værre på jobben.

Men det kan være at noen jeg er forfulgt av i Norge, fikk kontroll der.

Så det er nok mye 'mob' involvert her.

Men jeg får ikke noen rettigheter fra politiet, så jeg må bare gjette.


Kjenner du hun Tone fra Trøndelag, hun gråt en gang, som vi gikk gjennom sentrum av Liverpool, en gjeng fra Arvato, husker jeg, uten at jeg skjønte hvorfor.

Ei fra Gulskogen jobba også der, og jobber nå i Manchester vel, (ei som jobba i Rimi, hvor jeg også jobba, da jeg bodde i Oslo), Margrethe Augestad.


Hu dro meg med på en fest hos noen svenske Abba-show jenter, som het Liljegren vel.

Og da vekte mine 'house-mates' meg tidlig, og skulle vite hva som hadde foregått på festen.

Så det er tydelig at det er mye spionerings osv., her i Liverpool, fra forskjellige gjenger da.


Dette skjønner ikke jeg som Berger-kar så mye av.

Men det er mulig at politiet skjønner det, men de forteller ikke noe.

Så det er helt håpløst.

Så jeg kan ikke slette noe dessverre, før jeg har mer kontroll, og vet hva som foregår.


Så politiet og avisene får begynne å gjøre jobben sin.

Men da skal jeg slette det så fort som mulig, når de gjør jobben sin, og det går i orden.

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 23. mai kl. 19:33

Og en ting til,


jeg ser du skriver at engelske jenter ble tulla med på Arvato.

Det er mulig, jeg jobba jo på en skandinavisk avdeling, så jeg fikk ikke så mye innsyn i hva som skjedde på de engelske kampanjene.

Men jeg bodde jo sammen med to engelske jenter, ei som het Janine England, fra Dover, og ei som het Melissa M'Betsa, fra Zimbabwe vel.


Og hun Janine fikk jo også jobb på Arvato, etter å ha mista sin forrige jobb.

Men det var ikke noe jeg hadde med å gjøre.

Det var vel for '3' kanskje.

Så begynte hun i enda en ny jobb.


Og hun dro meg opp tidlig, for å ta meg med, når hun skulle kjøpe brunch, på søndagen etter jeg var på fest hos de Abba-jentene, som Margrethe og venninna Hege, fra Gulskogen, dro meg med på.

(Familien min, eller min ste-familie, har eid det nedlagte bedehuset, på Gulskogen, siden 80-tallet, og jeg lå over der mye, det året jeg gikk på skole i Drammen, siden det var lang vei til jobb, i Drammen, på lørdagene, så jeg er nesten litt fra Gulskogen og, eller ihvertfall slekta mi, så jeg syntes jeg måtte bli med litt på fest og sånn, når to Gulskogen-jenter spurte.


Men men).

Og hun Janine England, hun hadde jo ihvertfall en kjæreste.

Sikkert flere og, jeg så ikke så nøye på de.

(Jeg husker det som at hun hadde forskjellige hele tida, men det er mulig jeg tar feil, som lå over hos henne osv.


Og hun var også mye sammen med han austalieren der, Steve Norris vel.

Og hun gjorde en gang et poeng av, til meg at hun hadde hatt en kuk i ræva si, dagen før.

Av en eller annen grunn.

Og hun pleide å flørte med meg, hvis jeg satt og drakk øl og så på TV, så kunne hun komme hjem, med en type, og kysse meg, uten noen grunn.


Det samme med hun Melissa, hun kunne gå inn på rommet mitt, i undertøyet, for å kysse.

Så det var tydelig at noe foregikk, som jeg ikke skjønte noe av.

Men men.

Men jeg kan jo ikke hjelpe hverken de jentene, eller de skandinaviske jentene, som ble kommandert av han Michael du kjente, fra Irland vel, som snakka svensk, til å sitte der og der, på Arvato.


For de lovene i Norge er feministiske, vil jeg si.

Så omtrent kun damer får Fri Rettshjelp.

Så jeg får ikke advokat, som kan hjelpe meg å få kontroll.

Og når jeg ikke har kontroll, så kan jo ikke jeg hjelpe noen damer, hverken engelske eller andre, som ikke har kontroll heller.


Så her har feministene i Norge, mye av skylda, vil jeg si.

Jeg har tenkt sånn, at feminister kanskje er damer som har vært horer, og som ikke vil at menna i landet sitt skal få kontroll, for da kan det til slutt bli avslørt at damene i landet dems egentlig har vært horer, når de har vært i utlandet osv.


Så damene i Norge, de er sånn, at de er horer i utlandet.

Og så gjør de seg fine, når de kommer hjem, og finner en 'rebound-guy'.

Og da synes de plutselig det er ekkelt med Facebook-meldinger.


Mens de fikk meldinger og det som er, både her og der, mens de var i utlandet, uten å kimse, eller hva man skal si.

Så her er det dobbeltmoral fra ex-horene/feministene i Norge, vil jeg si.

Hvis jeg skal få lov å si hvordan jeg synes det virker at ting er.


Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter