Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. mai 2010

Jeg skrev en ny Facebook-melding til Lill-Doris Gustavsen, fra Sande






Erik Ribsskog 8. mai kl. 15:41

Hei,

jeg bare kom på en ting til å mase om.


Du har ikke klassebildet, fra 2. klasse, da vi gikk i samme klasse.

For tinga mine fra Berger, de forsvant mange, da faren min solgte leiligheten jeg bodde i, noen uker før skolen var ferdig, våren 1989.


Og jeg har ikke fått noen ting etter farmora mi, Ågot Mogan Olsen, (jeg hadde noen ting i huset hennes, for jeg pleide å spise middag der, så jeg hadde noen skuffer i reolen, hos hu og farfaren min).

Men det huset har jo onkelen min Runar fått, etter at farmora mi dro på sykehjem.


Og etter at hu døde, så fikk jeg ingenting etter henne, enda hun var nesten som en mor for meg, ihvertfall den tida før jeg begynte på videregående.

Så de tinga som lå der, de har kanskje fetterne og kusinene mine og søstra mi fått.


Fetteren min fikk ihvertfall en del av de tinga hu hadde på veggen, (noe egyptisk kunst/trykk, mener jeg det var, og noe kitch da, sånn som negerdame som hang på veggen osv.).

'Det er dama mi det', pleide farmora mi å si enten om negerdama på veggen eller dama uten armer på fontena.


Noe sånt.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog



Lill Gustavsen 8. mai kl. 20:54 Rapporter

er mulig jeg har det liggende et eller annet sted, skal lete og så kan jeg skanne det.




Erik Ribsskog 8. mai kl. 22:14

Hei,

det hadde vært veldig bra!


Det er ikke noe stress da, jeg bare skriver blogg og sånn, om familien min osv., så det hadde vært kult å hatt det med eventuelt.

Inger Gerd Olsen. (født enten Larsen eller Weberg, ser det ut som), heter hu tanta mi fra Sande/Galleberg/Kleiverhagan forresten.


Hu har en nevø, tror jeg, som heter Eskild Larsen, og mora heter Ruth Weberg, (ser det ut som på nettet).

(Men jeg har bare vært hos dem, en eller to ganger, da jeg var guttunge).

Hu Inger Gerd i Jehovas Vitner.


Hvordan er dem, er dem fæle?

Er dem sånn at dem tuller med folk fordi dem ikke er kristne og sånn, tror du?

Igjen takk for svar.

Fortsatt god helg, og ikke noe fyll, må jeg si, siden jeg har Jehovas Vitner i slekta.


(Bare tuller).

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 8. mai kl. 22:59

Hei,

jeg kom selvfølgelig på mer.


Det er også en gutt, et år yngre enn oss, kanskje, som bor på en gård, langs E18, mellom Sande og Rølleshaugen vel.

På høyre side, hvis man kjører fra Sande mot Drammen.

Jeg hadde en kamerat, fra almenn, som het Espen Melheim, som fikk lappen.


Og en dag jeg hadde fri, så spurte han om jeg skulle bli med å kjøre til Drammen.

Så gikk stesøstra mi Christell forbi.

Så sa Espen at jeg skulle spørre om hu ville bli med.

Så dro vil til bowlinga på Åssiden, for Christell ville dit, var det vel.


Når vi skulle hjem til Berger, så kjørte vi om Sande.

Og da vi kom til den gården, så ville ikke Christell bli med mer.

Så gikk hu av bilen, hos han fra den gården/plassen, langs E18.

Er det også Jehovas Vitne-folk, de som bor der, lurte jeg.


For Christell var vel ikke sammen med han, tror jeg, hu var sammen med Simen Grossvoll fra Svelvik, og Iver, fra mellom Berger og Sande.

Men han langs E18 visste jeg ikke hvem var.

Så jeg lurte på, det var vel ikke noe bedestund de skulle ha.


Eller er han karen også i Jehovas Vitner?

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog









PS.

Det jeg tenkte litt på nå, er om Christell er sånn, at hu noen ganger blir så kåt, at hu må lette seg, midt på dagen.

Det har jeg merka et par ganger.

At Christell bare forsvinner, og går på badet, eller noe, sikkert for å få seg en runk.

Eller hva man skal kalle det, siden hu er jente.

Det var da hu fikk edderkoppen på seg.

Og en gang Pia sa at Christell og noen venninner, fra Nesbygda, ville jeg skulle besøke dem, i Havnehagen, (det første året jeg bodde i Oslo).

Da sa jeg at hu hadde en flekk på joggebuksa si, og da ble hu plutselig borte, fra gjestene sine, i 20-30 minutter kanskje.

Midt på dagen, begge gangene.

Var det dette som skjedde, da Christell ble med meg og Espen Melheim til Drammen og.

I 1988, var det vel, noen måneder før hu fylte 16 år.

Og da klarte hu ikke å holde seg, til hu kom hjem til Havnehagen, på Bergeråsen, (jeg bodde i Leirfaret, og Espen Melheim bodde også i Havnehagen, men ovenfor S-svingen der).

Så hu måtte gå av bilen, før vi kom til Sande, for å få seg et nummer, med en hu kjente der.

For å lette seg.

Siden hu ble så innmari kåt.

Var det dette som skjedde her?

Hva er det med Christell siden hu blir så innmari kåt noen ganger?

Er det fordi hu har vært noe hore?

Har hu vært noe illuminati-hore, eller tulla med faren min, f.eks?

Jeg syntes også jeg merka at noe skjedde på ferie i Jugoslavia, sommeren 1980, at noen voldtok henne da, da hu var 7-8 år.

Og venninna hennes, Nina Monsen, hu fortalte meg, seinere i 1988, at hu hadde blitt en del voldtatt, sa hu.

Og hu fortalte meg også, (sammen med Christell), da hu var sånn 8-9 år, (i huset til Haldis, hvor jeg var på besøk, siden faren min bodde der).

Det var inne på doen til Haldis, siden vi bare leika, vi var sånn 8-10 år vel.

Og da sa Nina Monsen at onkelen hennes hadde tilbudt henne penger, for å få henne til å suge tissen hans.

Jeg vet ikke hvorfor de sa det?

Kanskje de jentene ville suge tissen min, på doen der.

Hva vet jeg.

Men jeg syntes vi var for unge, til sånn tull.

(Selv om Ronald Lund i klassen min allerede hadde hatt sex i den alderen, husker jeg at gutta i klassen prata om, på Berger).

Så jeg sa fra til Haldis og faren min, men jeg vet ikke helt hva de gjorde.

Så om Christell har vært hore for faren min og onkelen til Nina Monsen, f.eks.

Hvem vet.

Jeg skal ikke si det sikkert.

Men hu Christell blir noen ganger så innmari kåt, at hu ikke klarer å styre seg.

Og da lurer jeg på om det kommer av at hu har blitt seksuelt misbrukt, eller noe?

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det her er nok han som er onkelen til Nina Monsen:

jan rune monsen

Og hva vet jeg om han?

Jo, Nina Monsen fortalte meg at han hadde tilbudt henne penger, for å suge tissen hans, da hu var sånn 8-9 år.

Og hva har skjedd seinere?

Jo, Nina Monsen fortalte meg, i 1988, at hu hadde blitt ganske mye voldtatt.

Og Nina Monsen, tok selvmord, eller 'selvmord', rundt år 2000 vel, fortalte søstra mi meg.

Og Nina Monsen hadde unger.

Så kanskje han onkelen hennes myrda henne, for at noen pedofile kunne misbruke ungene hennes?

Hva vet jeg.

Jeg kan jo ikke si det her sikkert.

Men det ligger en mistanke her, synes jeg.

Dette kom jeg på nå, at det var kanskje sånn det her hengte sammen.

Kanskje jeg er litt treig.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter