Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. mai 2010

Jeg skrev om en svensk Muhammed-tegner, som blir terrorisert, på Dagbladets kommentarsystem





Denne personen burde ha fått våpen og alarmsystem, og det som er, dekket av myndighetene.


Det virker som at de nordiske landene ofrer disse som blir forfulgt.


Man burde gi de masse hjelp, sånn at de er forberedt til å møte terrorister, som vil ta livet av de og skade de.


Hvis den israelske ambassade, er truet, så setter politiet en politibil utenfor den.


Sånn er det i Norge, ihvertfall.


Hvorfor får ikke denne personen hjelp, av svenske myndigheter, kan man lure på.


De burde ha oppfølging av personer som blir forfulgt, mener jeg.


For slik forfølgelse er ikke bedre enn å bombe World Trade Center, mener jeg.


Likevel så blir Taliban kriget mot, med alle midler, i Afganistan, mens i Norden så lar man sånt nesten passere, uten at man bruker noe midler mot det.


Hvor mye penger har ikke blitt brukt etter 11. september, i Irak og Afganistan?


Hvor mye penger har blitt brukt i Norden etter Muhamed-tegning-krisen?


Ikke en brøkdel engang, skal jeg vedde for.


Hvorfor får ikke folk som trenger det hjelp når de blir forfulgt?


Her ser man at det nok ikke er kampen mot terrorisme, som er grunnen til at vi sender Telemark bataljon osv., til Afganistan.


Det er nok for å hjelpe New World Order, med verdensherredømme.


For når terrorismen skjer i Norden, så brukes ingen penger.


Men når terrorismen skjer i USA, så ødsles milliardene ut.


Her er det noen ugler i mosen, mener jeg.


Er det sånn at et amerikansk liv er verdt en million nordiske liv?


Hvordan henger dette sammen?


Mvh.


Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/05/15/nyheter/lars_vilks/utenriks/11735068/?commentId=4712879#comment_4712879

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter