Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. mai 2010

Nå la jeg til en sånn donerings-knapp, på johncons.org. Det er ikke noe tvang, det er bare hvis noen vil hjelpe med å holde johncons-nettstedene oppe




Forside Kontakt Linker Søk Om


johncons.org, er et nettsted, som prøver å sette søkelyset på kampen mot 'Den Siste Sovjetstat', innenfor både offentlig
forvaltning og privat sektor, i Norge, i dag.


Det vil si, blant annet, kampen mot at forskjellige myndigheter/etater, skal samarbeide, uoffisiellt, som om de var en
mafia, om å motarbeide enkeltpersoner, på samme måte, som blant annet er beskrevet, i Freddy Kristoffersens bok

'Mafiaen i Eiker'.

Det vil også si kampen mot korrupsjon og annen 'snusk', fra myndigheter etc., som går ut over ting som f.eks. vanlige

personers rettigheter eller rikets sikkerhet.

johncons.org, vil at myndighetene skal gjøre jobben sin på en ordentlig og rettskaffen måte, og ikke 'drive og tulle', som

om de eide landet eller menneskene i det.

PS.

johncons.org har tidligere bl.a. vært kjent under navnet 'Kampen mot Den Siste Sovjetstat', og ble startet i 2008.


PS 2.

johncons, (egentlig john_cons eller cons), var opprinnelig irc-'nicket' til Erik Ribsskog, som har startet og driver dette
nettstedet.

Erik Ribsskog er bl.a. kjent fra irc-kanalen #quiz-show, (en spørrekonkurranse-kanal), på ef-net, som 'op' der, på

slutten av 90-tallet, under nicket 'john_cons', (og fra VGD, på begynnelsen av 2000-tallet, under nicket 'cons'), og
bruker derfor dette nicket som navn på nettstedene sine, siden fler kanskje kjenner han under dette nicket, fra før,

fra debattforum og irc, mm.

PS 3.

Sist oppdatert 18. april 2010.

PS 4.

Hvis du vil hjelpe til med å holde webstedet og irc-kanaler mm. igang, så har du eventuelt mulighet til å donere her:












PS.

Det er mest fordi jeg har sett det, at andre, lignende nettsteder, har hatt muligheten for å donere da, så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve det jeg og.

Det er for å dekke utgifter til shell som det heter, å ha nettstedet på og også shell til 'boter', som trengs for å holde irc-kanalen, (#johncons på Dal-net), oppe, mm.

Hvis det kommer mye penger, så kommer jeg nok til å kjøpe meg ny laptop, f.eks.

Siden den laptopen jeg bruker nå, er fra 2005, så den trenger ekstra vifte osv., (som den står oppå), for å fungere.

Siden jeg mest bruker den laptopen her til å skrive blogg osv.

Men vi får se hva som skjer.

På forhånd takk for eventuelle donasjoner ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter