Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. juni 2010

Brødre og søstre i Johanitterordenen

Jeg kan jo tenke meg det nå, at min morfar Johannes Ribsskog, og min mormor Ingeborg Ribsskog.

Og min mor Karen Ribsskog.

Og min stemor Haldis Humblen, og hennes datter Christell Humblen.

At disse er brødre og søstre i Johanitterordenen.

(Christells halvbror Bjørn Humblen var jo ridder av Johanitterordenen.

Og under der kommer kanskje brødre og søstre.

Og de skrives det kanskje ikke om, i avisene, hvem som er brødre og søstre.

Det er mulig).

Så har Johanitterordenen mislikt noe greier med meg, da jeg som gutt bodde i Larvik.

Også måtte jeg flytte til faren min.

Men så har Johanitterordenen antagelig straffet meg, for noe greier, og fått min far, til å flytte fra meg, som ni-åring.

Og ned til søster Haldis Humblen da.

Noe sånt.

Og det finnes jo også frimurer-losjer, dedikert til døperen Johannes, (som Johanitterordenen også har tatt navnet sitt etter).

Så har folk fra disse Johannes-losjene da, som min nestlagfører fra militæret, Ketil Johanni Frydenlund f.eks. var med i.

Da har nok de tullet med meg, i militæret og senere.

Frydenlund, han jobbet jo i Politiet i Oslo, på den tiden som jeg var Rimi-butikksjef i Oslo.

Og han jobbet i Politiet i Ski, på den tiden som jeg var Rimi-butikksjef i Ski.

(Jeg jobbet på Rimi Langhus, i Ski kommune).

Så jeg tror nok at jeg blir forfulgt av denne Johanitterordenen.

Sånn som jeg synes det ser ut som.

Enda ingen av disse i min familie, noengang har fortalt meg det, at de er medlemmer i Johanitterordenen.

Men, jeg fant jo ut at han Bjørn Humblen, var ridder der, i Aftenpostens tekstarkiv.

Så jeg lurer på om resten av min familie, er brødre og søstre der.

For det stod i den artikkelen, fra bloggen igår, om da Bjørn Humblen ble ridder, av Johanitterordenen.

At da satt det et sekstitall 'brødre og søstre' i salen.

Så der satt kanskje søster Haldis Humblen og søster Christell Humblen, og kanksje søster Ingeborg Ribsskog, tenker jeg nå.

Noe sånt.

Vi får se om det er mulig å finne ut mer om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er den artikkelen om Johanitterordenen igjen:

bjørn humblen og hans ekskone

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter