Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. juni 2010

Det her er Erik Ancona. Han er stebror av min halvbror, Axel Thomassen

erik ancona

PS.

Min halvbror pleide å si at Erik Ancona var 'gæern'.

Erik Ancona er sønn av min halvbrors stemor, Mette Holter, og en i Ancona mafia-familien, i USA.

Så sånn er det.

Da jeg og søstra mi var i tenårene, så dro vi inn til Oslo et par ganger, for å besøke Axel og dem.

Faren min tok kontakt med faren til Axel, (Arne Thomassen), vel.

Eller omvendt.

Så jeg visste hvem han Erik Ancona var, før jeg flytta til Oslo, for å studere, i 1989.

Men jeg visste ikke at han het Ancona da.

Jeg bare huska at Axel hadde sagt at han var 'gæern', var det vel.

Noe sånt.

Men så tilbydde Arne og Mette meg, å leie et rom hos dem, i Høybråtenveien, for jeg hadde dårlig råd, etterhvert, i Oslo.

Og det året jeg leide et rom hos dem, så fortalte hun Mette Holter meg en gang, at hun og ei som het Vicky, (Victoria), fra Trondheim, (som egentlig var amerikansk vel), tidligere hadde bodd hos en mafia-familie i USA, og gått med 'hot-pants', osv.

Mette Holter fikk tre barn, med han i Ancona mafia-familien, i USA.

Erik Ancona var den yngste, (og han er et par år eldre enn meg vel).

Han har en eldre søster, som heter Kirsten Ancona.

Og en enda eldre bror som heter Bjørn Anconca, var det vel.

Jeg kjenner alle disse såvidt, men ikke mer enn at jeg bare sier hei, hvis jeg møter dem.

(Og jeg spørr sikkert om det går bra og da).

Kirsten bodde jo hjemme, da jeg og søstra mi var i begynnelsen av tenårene, og besøkte dem, på Vestre Haugen.

Hu reagerte på at jeg kunne alle jinglene til Radio 1 utenat, husker jeg.

(Det var fordi jeg bodde aleine, og hørte så mye på nærradio, på Bergeråsen).

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter