Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. juni 2010

Det her er han Espen Tokerud, som sa at 'det er mye rødt kjøtt på begge baner', når vi skulle spille bedriftsfotballkamp, for IT akademiet

espen tokerud

http://www.espentokerud.com/CV.aspx

PS.

Det var når vi skulle spille kamp mot McDonalds, og det var kamp, for jenter, i tenårene, på den andre banen.

Et eller annet sted i Oslo.

At Tokerud sa det her, til en på laget vårt, sånn at jeg overhørte det.

For han sa det ganske høyt.

Tokerud er en bekjent av Magne Winnem, for Winnem jobba også på IT-akademiet.

Jeg ble med å spille, for Winnem spurte meg om jeg kunne, siden IT-akademiet mangla folk.

Og jeg fikk også Glenn Hesler til å bli med, og Kjetil Furuset, fra Rimi Langhus, (hvor jeg jobba som butikksjef).

Siden IT-akademiet mangla folk da.

Så det var nesten halvveis mitt fotball-lag, på det værste.

Enda Rimi Langhus også hadde et fotball-lag, som spilte ute i Follo.

(Men det var ikke jeg ansvarlig for da).

Men men.

Jeg lurer på om han Tokerud fikk ordna det sånn, at jeg fikk skada kneet, i en treningskamp.

For de var så drilla, i minste detalj, så de kunne ha klart det.

På en kamp vi spilte i Valhall, så ble vi så detaljstyrt, at vi fikk bare lov å sentre til han foran oss på banen, (og ikke på skrått fremover, sidelengs eller tilbake).

(Og da var det bare fire utespillere).

Det var en egen coach, som var tatt med dit, vel av Tokerud da, for å coache oss i dette.

Mange var som hypnotisert, av han coachen, men jeg var kanskje litt laid-back.

Så jeg sentra faktisk på skrått fremover, en gang, siden han var dekka, han som spilte foran meg.

Men jeg tok fotballen som avkobling jeg da, og tok det ikke så kjempenøye liksom.

Det var avkobling fra jobb, for meg.

Det var jo ikke VM, eller noe, mener jeg.

Det skulle liksom være morsomt, å spille bedriftsfotball, mente jeg.

Men men.

Og han er jo hyper-intelligent, virker det som, han Espen Tokerud.

Samtidig som han har gått på Oslo Katedralskole, og studert noe med religion.

Så han er nok også kanskje litt sånn fanatiker.

Og litt underverdenen kanskje, siden 'rødt kjøtt' vel betyr norsk kjøtt da, på underverden-språket?

Eller mente han det enda mer vulgært?

(Uten at jeg skal si det sikkert).

Han har jobba mye på ungdomsskoler osv., så jeg, så det var kanskje derfor han hadde kontrollen, da han kalte de unge jentene, som spilte ved siden av oss, for 'rødt kjøtt'.

Hvem vet.

Er han i Johanitterordenen tror, som min fars stedatter sin halvbror Bjørn Humblen.

Hvem vet.

Han har også interesse for japansk litteratur, så det er vel kanskje noe taoisme eller noe slikt inne i bildet og.

Noe jing og jang-greier kanskje.

Er det noe link mellom Johanitterordenen og taoismen/jing og jang?

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter